dimecres, 27 de gener del 2010

Entrevista a... Pedro Vicens

“...recordo amb molt de carinyo el meu primer gol amb La Cabra, venia de una etapa dolenta en els darrers anys de jugar i després de marcar el gol em vaig tornar a sentir futbolista.”

Nom i cognoms: Pedro Vicens Pascual
Edat: 22 anys
Població: Ariany, Mallorca
Número camiseta: 9
Número preferit: la veritat que el que més m’agrada és el 10
Color preferit: verd
De quin equip ets: Reial Club Deportiu Mallorca, mai del barça! Jejeje!!
Música preferida: Rock català en general i celtas cortos
Plat per menjar: n’hi ha molts però la pasta en general.
Beure preferit: sa pomada, jejeje i una cervesa de tant en tant.
Una pel·lícula: “el silencio de los corderos” i “el coleccionista de huesos”
Una cançó: Boig per tu
Un Hobby: jugar a futbol i sortir amb els amics, m’agrada molt la festa.

1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?
He jugat amb el Can Picafort, equip del meu poble, Santa Margalida del qual tenc molt bons records. Amb el Manacor i el Joventut Sallista, i actualment a La Cabra, on torno a disfrutar de jugar, gràcies.


2.-Què estudies a la UVic? Com et va?
Estudio CAFÉ, educació física, i la veritat que crec que aquesta carrera està feta per jo perquè m’encanta. Disfruto de la carrera i de Vic.


3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
Vaig entrar gràcies a l’Alex i en Marc; colònia mallorquina, jaja! Hem van posar en contacte amb en Noguer i vaig venir a entrenar i vaig dur la sort que em vàrem fer fitxa. Moltes gràcies a tots els implicats perquè jo pugui tenir la fitxa i gaudir d’aquest club.


4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Jugo en el centre del camp, la veritat que m’agrada molt però m’agradaria gaudir de més llibertat en atac, ja que defensant no soc en Puyol,jajaja! M’agradaria de mitja punta per darrere els davanters.


5.-Sempre has jugat en aquesta posició?
No, vaig començar de central, he jugat de davanter i de porter però després de perdre per 24-0 no hi vaig tornar a passar,jajaja!


6.-Què creus que necessita un mig campista com tu?
Visió de joc, un bon desplaçament de pilota i estar be físicament sempre ajuda per arribar a donar suport als teus companys.


7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?
La veritat que recordo amb molt de carinyo el meu primer gol amb La Cabra, venia de una etapa dolenta en els darrers anys de jugar i després de marcar el gol em vaig tornar a sentir futbolista i tornar a gaudir d’aquest esport al costat de companys com els de La Cabra.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
Per mi s’ha significat molt, després de poc temps ja hem sento un més i estimo al club, no coneixia la seva historia però en poc temps es fa estimar!


9.-Com valores els entrenaments?
En general crec que estan força bé, tant en Manel com en Noguer, i l’Abel quan té l’oportunitat, fan el que saben i estem molt agraïts de la seva feina.


10.-I el nivell d’aquesta lliga?
El nivell d’aquesta lliga no és baix, però La Cabra per joc no està allà on li correspon, hauríem d’estar dos o tres llocs per sobre.


11.-Quines diferències vers el teu any anterior a un altre equip, i ara en aquest, hi veus?
Com he dit abans, els darrers anys que vaig jugar no vaig gaudir per diferències amb l’entrenador i això fa que no tinguis molt records positius però pel que fa als companys és molt semblant, hi ha molt bon ambient als dos equips i això es fonamental per tenir èxit i disfrutar de fer esport.


12.-Portes molta festa, com es va poder comprovar en el sopar de Nadal... preparat per la següent?
Jajajaja, si per això sempre s’està preparat!!!


13.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
Per mi és una manera de deixar al vestidor tots els problemes diaris, personals… i no pensar en res més que en disfrutar i amb intentar fer disfrutar als seguidors i companys.
Aspectes negatius no sé que destacar però a vegades la competitivitat passa els límits establerts i ja no es un esport per disfrutar; el radicalisme no acompanya a la imatge del futbol.


14.-Ets més de Tomeu Penya o d’Antònia Font?
Encara que tots dos m’agraden diria que Tomeu Penya; és un mite!


15.-Tens algun jugador com a referent?
Crec que no hi haurà mai cap jugador com Zidane, ha estat i serà de lo millor que ha donat el futbol. I així en actiu m’agrada molt Xavi Hernandez i Kakà, suposo que per la posició que jugo em fixo amb aquests dos, i no vull passar per dalt a Andrés Iniesta; són del barça però són molt bons.


16.-Què valores més en un equip de futbol?
Sens dubte el companyarisme i tots tirar cap al mateix lloc i deixar fer individualitats. Un equip no és un equip sinó t’importen la resta dels teus companys, això crec que és fonamental.


17.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?
Per joc crec que hauríem d’estar dues o tres posicions per sobre com a mínim, realment no se què passa però segurament arribaran temps millors.

18.-Com et veus amb els nous companys?
Molt bé, són un grup de persones fantàstiques i disfruto de formar part de elles.


19.-I tema entrenadors, com els veus?
Molt bé, fan el que poden i crec que la seva funció és fonamental, hi ha molta comunicació entre ells i els jugadors i això és molt important.


20.-Com t’estàs veient aquesta temporada?
De moment no puc dir que malament però encara no ha aconseguit trobar el meu joc, duia casi un any i mig de inactivitat i això es nota però poc a poc arribaré a estar bé si les lesions ho permeten. Tocarem fusta,jejeje!


21.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?
No, la veritat que no. M’agrada molt banyar-me els cabells abans de sortir, faci fred o faci calor.


22.-Digues un bon company de l’equip.
No podria destacar un per sobre dels altres però per proximitat i més relació, l’Alex i en Marc (que també són companys de classe) i en Marcel, normalment sempre vaig amb ell amb el cotxe i juguem al centre del camp i és un gran company.


23.-Un camp per jugar?
No conec molts camps de per aquí però em quedo amb el de La Cabra, ja que l’Ono Estadi queda una mica lluny, jajaja!


24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?
Pert sort només he patit una lesió greu, i va ser un esquinç del tendó rotulià del genoll Esquerra i després les típiques lesions musculars però sense importància.


25.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Una virtut podria ser la capacitat de saber què fer amb la pilota en quasi tot moment, i un defecte és la part més defensiva, reconec que he de treballar més aquest aspecte.


26.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
Sí, el dia que no pugui jugar per el que sigui em veig entrenant o treballant amb nens/es. No vull amb categories grans, sinó petits. M’encanten els nens.


27.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?
És fantàstic, des d’aquí donar les gràcies a Dani i David per tenir aquest espai.


28.- Què hi tens a la tauleta de nit?
No tinc tauleta de nit a Vic,jajaja!


29.-Sexe abans de jugar?
Amb lo malament que està la cosa mai diria que no... si és abans ho faria i es després també, no tinc tanta sort com per dir que no,jajaja! Però abans sempre surts al camp més relaxat, jajaja!

Comentari lliure:

Moltes gràcies a tots els que formeu la família de la Cabra, visca La Cabraaaaaa….




4 comentaris:

Anònim ha dit...

pedro!!!!!!!!!!!!!!!!!

ets l'hòstia!!!!!!!!!!

gràcies a tu apandre mallorquí,(o no)

tió

Anònim ha dit...

visca La Caaaabraaaaa..... beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

De ses vostres dues animadors mallOrquines....!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona per s'entrevista Pedrito!! ;) T'has descrit tal com ets. Quan llegia sa pregunta ja sabia sa resposta i...evidentment no m'equivocava!! jajaja. Enhorabona per ser com ets i segueix així "socio". ;)

***

jose serrano sanchez ha dit...

pedro l'any qui ve!!! jo tornare i enssenyarem a jugar l'estil mallorqui, com mai ho han vist!!!"jose serrano" nins moltes gracis per deixar-me haber entrenat amb voltros....