dijous, 14 de gener del 2010

Entrevista a... Marc Agramunt

“... per circumstàncies estem on estem i hem de seguir donant guerra i mirar d'acabar la temporada com més amunt millor, per nosaltres i per l'afició”

Edat: 20
Població: Calldetenes
Número camiseta: 5
Número preferit: 23
Color preferit: negre o blanc
De quin equip ets: F.C.Barcelona
Música preferida: Una miqueta de tot
Plat per menjar: Pasta, carn feta al punt...
Beure preferit: Orxata
Una pel·lícula: De ball, d’acció, romàntica...
Una cançó: I can’t stop loving you de Phill Collins
Un Hobby: jugar a futbol i ball de saló, entre d’altres

1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?

Dels 4 anyets fins els 11 al Calldetenes, dels 11 als 14 al Riuprimer, dels 14 als 18 al Vic, després un anyet al Riudeperes i ara aquí. Un rodamón del futbol... jajaja.


2.-Com és que vas decidir marxar del teu ex-equip?

Per problemes personals amb l'entrenador.


3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?

Doncs en Ramonet (Ramon Carrascal) va donar el meu mòbil a en Noguer i mira, aquí estic. Coneixia a en Sergi Rifà de vista de per allà Calldetenes.


4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?

Lateral esquerra. En qualsevol, però a la banda, millor. A córrer com un beneit, com sempre he fet. Jajaja, bé, a la posició que em diguin i que creguin que és en la que puc ajudar més a l'equip.


5.-Sempre has jugat en aquesta posició?

No. He jugat de central algun any, de pivot, de mig banda, d'extrem, fins i tot de davanter... només em falta de porter. (J, sufre que allà voy!!!! Jaja)


6.-Què creus que necessita un lateral com tu?

Rapidesa, anticipació, salt, força i mala hòstia (parlant clar i català).


7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?

Sí, un gol contra el Santa Eugenia, a l'estil Rafa Márquez, entrant al primer pal i pentinant la pilota endarrere. I algun amb el Riuprimer des de fora l'àrea.


8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?

Es un equip gran, amb molta empenta i ganes de fer les coses bé. A veure si fem arribar veus lluny de la comarca d'Osona i que la gent ens segueixi, i que sàpiga que La Cabra existeix i que pot donar molta guerra. No, no la coneixia, però m'agradaria conèixer-la.


9.-Ets dels jugadors més joves de l’equip, això t’afecta d’alguna manera?

M'afecta positivament, em fa motivar més. Això em fa veure que he de donar-ho tot a dins el camp i que no em puc relaxar mai, perquè l'equip té més veterania que jo i puc quedar-me fora en qualsevol moment.


10.-Ets un lateral amb molta arribada i xut... no t’hi veus jugant més avançat?

M’agradaria tornar a provar de jugar a banda o d'extrem, i mirar si realment també puc donar guerra allà. Però si els misters em posen de lateral, deuen veure que el meu lloc ara es aquí, on puc ajudar mes a l'equip i tindran els seus motius. I ho respectaré i ho seguiré donant tot igual.


11.-Quines diferències vers el teu any anterior a un altre equip, i ara en aquest, hi veus?

Si fa no fa cap, dos equips molt semblants, amb un mateix estil de joc. Potser el canvi que trobo (no es a dins del terreny de joc) es el tracte amb els companys i entrenadors, i es per a bé.


12.-Com portes el compaginar la feina amb els entrenaments?

Home, ho porto bastant complicat... l'horari de la feina em fa plegar tard i només puc entrenar un dia tot i que entreno amb el grup un quartet d'hora, però després faig pel meu compte sota supervisió dels misters. Tan debò es pugui arreglar i pugui entrenar els dos dies.


13.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

Per a mi el futbol és... més o menys la meva segona vida. Moments que no he pogut jugar ja sigui per lesió o per motius diferents, sempre que he pogut he anat a veure el meu equip, i sempre m'han entrat aquelles ganes de saltar al camp i fotre’m a córrer darrere la pilota. Aspectes positius i negatius? Bé... és una bona manera de fer exercici, de passar-t'ho bé, de desfogar-te... però al mateix temps, en certs moments, has de deixar de fer altres coses pel futbol. Però estic bé i seguiré així fins que el cos em digui prou.


14.-Portes afició al camp... com aconsegueixes fer que ens vinguin a veure? Jaja

Jajaja, sempre que han pogut han vingut a veurem, des de que era petit, a qualsevol camp, ells hi eren. Des de fa uns anys, amb el meu germà jugant a futbol també era més complicat que vinguessin a veurem, però com ara l'horari gairabé mai coincideix, doncs venen.
I agraeixo molt que vinguin, perquè d'alguna manera valoren el què faig i m'agrada tenir suport. Sóc d'aquells que com més gent hi hagi al camp millor.


15.-Tens algun jugador com a referent?

Fa molt de temps, el meu jugador model era en Jofre Mateu; havia jugat al Barça alguna temporada... no me’n recordo gaire ja, era petitet. I ara... un jugador que m'agrada i que veig que més m'hi puc identificar és en Carles Puyol. Pel motiu de que sempre ho dona tot i sempre animarà als companys, passi el que passi.


16.-Què valores més en un equip de futbol?

El bon rotllo entre jugadors i entrenadors, les ganes de fer divertir al públic i de donar-ho tot el camp. I l'ambició per aconseguir sempre més del que es té.


17.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?

Bé... crec que podríem estar més amunt. Hi ha hagut partits que els hem pogut tirar endavant tot i que aparentment no semblaven propicis per guanyar, gràcies al coratge i les ganes de l'equip i d'altres que no s'han acabat bé per tonteries i perquè l'equip s'ha vingut avall en comptes de seguir lluitant. Però per circumstàncies estem on estem i hem de seguir donant guerra i mirar d'acabar la temporada com més amunt millor, per nosaltres i per l'afició.


18.-Com et veus amb els nous companys?

Molt bé, molt bon rotllo amb tots. La veritat és que dona gust jugar en un equip d'aquestes característiques, perquè sempre passi el que passi, el bon rotllo hi serà.


19.-I tema entrenadors, com els veus?

També porten molt bon ambient a l'equip i intenten que sortim sempre a donar el 100% al camp, i ens fan sortir am la moral alta en qualsevol partit.


20.-Com t’estàs veient aquesta temporada?

Crec que podria millorar més en alguns aspectes. Sempre es pot mirar de millorar alguna cosa, pel teu bé i pel de l'equip. Sóc bastant ambiciós.


21.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?

Jaja, sempre jugo amb un tros d'esparadrap a un dit de cada mà. En la mà esquerra el dit del mig i la dreta al dit del costat del petit. A part d’aquest... sempre que surto al camp, tan a la primera part com a la segona em senyu. No ho se, dec ser rar... jaja.


22.-Digues un bon company de l’equip.

Tots. Tots intentaran fer que t'ho passis bé i que disfrutis del futbol. És un grup molt unit i molt ben parit.


23.-Un camp per jugar?

N'hi ha molts... Potser em quedaria amb el de Calldetenes i el del Gurb per la gespa artificial, però per camp complicat el nostre. Entre que és petit i que nosaltres sortim més motivats... és un camp difícil per endur-se els tres punts... jaja.


24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?

Només una contusió que em va apartar dels camps de futbol 4 setmanes, apart d'això res important.


25.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.

Virtut potser l'ambició i l'esperit de superació. Sempre vull intentar donar més del que dono, i sempre trec forces d'on sigui per intentar ajudar a l'equip fins al final. I defecte... potser perdo els papers massa ràpid i estic mes pendent de l'arbitratge que del futbol. Però he de treballar per canviar-ho i per intentar ser més bon jugador.


26.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?

Això no se sap mai, l'únic que sé es que fins que el cos m'aguanti aquí estaré.


27.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?

El trobo bé, molt “currat”, en Dani i en David i no sé si em deixo algú estan fent un bon treball. Potser el que canviaria seria...anar renovant més sovint les fotos. La resta molt bé.


28.- Què hi tens a la tauleta de nit?

Jajaja, no tinc tauleta de nit... XD


29.-Sexe abans de jugar?

Sempre que es tingui ganes i sempre que et deixin!!!jaja (que això ja és més complicat!)



Espai lliure de comentari:

Res, que espero seguir molts anys aquí a La Cabra, i que tots els jugadors segueixin tenint aquest bon rotllo tan a fora com a dins el camp, i que es segueixi jugant amb ganes (potser una miqueta més que ara) i intentar acaba com més amunt millor.
Visca la Cabra i que visqui molts anys!!!!



1 comentari:

Manel ha dit...

Gran profesional i millor persona, gràcies Marc per estar amb nosaltres.