dimecres, 2 de desembre del 2009

Entrevista a... Pep Erra

“...l’equip no té res a veure amb el de l’any passat i segur que podrem donar moltes alegries.”

Nom i Cognoms: Josep Erra Aguilar

Edat: 25 anys

Població: Manlleu

Número camiseta: 15

Número preferit: 7, 17

De quin equip ets: Del Barça i també tinc molta simpatia per equips com el Bilbao, R. Societat i Osasuna.

Música preferida: escolto bastant de tot , però podríem dir que segueixo forces grups de rock espanyol com Barricada, Los Suaves, Soziedad Alkoholika, Extremoduro, etc.

Plat per menjar: patates fregides amb un ou.

Beure preferit: aigua, cervesa i Cacaolat.

Una pel·lícula: Million Dollar Baby

Una cançó: “20 de abril” de Celtas Cortos (increïble)

Un Hobby: el futbol, la música, la muntanya, etc.

1-Quants anys portes a La Cabra?

Aquest és el segon any

2-En quins altres equips has jugat?

En categories inferiors havia jugat amb el Manlleu, després vaig estar 4 anys amb el Roda i després 4 anys més amb el Voltregà.

3-Com vas entrar a l’equip, coneixies algú?

Vaig entrar gràcies en Noguer, al pujar de categoria amb el Voltregà ho hagués tingut força pelut per jugar i en Noguer hem va trucar per si volia venir.

Coneixia en Raül i en Muns.

4-En quina posició jugues?

Jugo d’extrem esquerra i la veritat és que m’agrada molt. Aquesta any també he jugat algun partit de lateral esquerra i d’extrem dret que també m’hi trobo molt còmode.

5-Havies jugat en altres posicions?

Sempre he jugat per la banda esquerra però normalment havia fet de lateral.

6-Què necessita un migcampista com tu?

Necessita molt físic perquè és una posició que vas amunt i avall constantment, tens que ajudar en defensa i també tenir arribada a porteria, aquesta última no se si s’acaba de complir en el meu cas.

7-Algun gol en especial que recordis?

Doncs recordo el meu únic gol que vaig fer l’any passat perquè va ser contra el Monasterio i la veritat és que amb aquest tipus d’equip sempre els hi tinc bastantes ganes.

8-Coneixies el club?

Quan vaig arribar al club pensava que era un equip més però al conèixer una mica la gent que ho portava vaig veure que era algú més. És un equip molt humil però la gent que fa possible aquest club el porta molt a dintre seu i això s’encomana.

9-Què ens pots explicar del teu ex equip, el Voltregà?

Simplement que tenen una afició increïble. Recordo anar de les últimes posicions de la lliga (el Voltregà també va tenir anys dolents) i tenir un pilot de gent que et venia a veure cada dissabte i als desplaçaments i l’any de l’ascens a segona ja va ser impressionant.

10-Quins canvis has notat entre un equip i l’altre? Aspectes positius i negatius?

La veritat és que tampoc ha canviat tant, jugava amb un camp de sorra i continuo jugant amb un camp de sorra. A part del camp, les meves primeres temporades amb el Voltregà també van ser dolentes, vam quedar força mal classificats i poc a poc es va anar fent un equip, situació semblant amb l’actual. Com aspecte positiu és que m’hi trobo molt bé a l’equip. I com aspecte negatiu la mala temporada de l’any passat.

11-Què destacaries d’aquest equip?

El sentiment i el bon ambient que si respira.

12-Què és per a tu el futbol?

És una de les meves aficions i quan jugo a futbol m’oblido una mica dels problemes, és una manera sana de desconnectar.

13-Ets esquerrà, però la cama dreta no et va pas malament tampoc...

Sí, la veritat és que faig servir les dues cames, això ja ve des de petit, sempre he fet servir les dues cames però tampoc és que marqui moltes diferències per tenir aquesta virtut.

14-Què esperes d’aquesta nova temporada?

La temporada passada vaig fer un trist gol i aquest any ja he igualat aquella trista marca, espero aportar molts més gols aquesta temporada.

15-Algun jugador preferit?

Recordo que havia seguit molt en Luís Enrique, en la seva etapa com a blaugrana, no se perquè suposo pel seu caràcter, compromís i lluita. Actualment em cau la bava quan veig jugar a Don Iniesta, estèticament és perfecta.

16-Què valores més en un equip?

Valoro molt el bon ambient i respecte entre jugador, entrenadors, etc., sense això no es va enlloc sinó que li preguntin al Reial Madrid, jejeje.

17-Com veus La Cabra aquest any?

Penso que s’ha fet un gran esforç per millorar la plantilla de l’any passat i que s’ha aconseguit sens dubte. Aquest esforç ja s’està veient reflectit amb la millora de l’equip.

18-Què creus que ha millorat aquest any respecte l’any anterior a La Cabra?

L’any passat vam agafar una dinàmica molt dolenta, que són difícils de canviar i tot et va i et surt encontra. Aquest any amb les noves incorporacions s’ha millorat molt i la dinàmica de l’equip a canviat moltíssim, es veu un equip que pot plantar cara a qualsevol, amb ganes i amb confiança per guanyar cosa que l’any passat no passava.

19-I als entrenadors?

Doncs com sempre, amb moltes ganes i molta il·lusió, no se’ls hi pot retreure res. Llàstima dels disgustos i les emprenyades que els hi donem molts dissabtes, espero que la dinàmica canviï per més alegries.

20-I com veus a la resta de l’equip?

Doncs amb molta il·lusió, l’equip no té res a veure amb el de l’any passat i segur que podrem donar moltes alegries.

21-Alguna mania a l’hora de jugar?

No, no tinc manies.

22-Algun company a destacar?

En general tot l’equip, sempre tens companys que hi tens més afinitat però si per alguna cosa destaca La Cabra és per el bon ambient.

23-Un camp on jugar?

El camp de La Vall del Ges, pensareu que estic boig però no sé suposo que és pel morbo i el camp del Voltregà, com he dit abans, per la magnifica afició que tenen.

24-Alguna lesió important a la teva carrera?

De lesions importants per sort no n’he tingut, sempre han set petites lesions: ruptures, dolors, alguna torçada...

25-Una virtut i un defecte teu a l’hora de jugar?

Una virtut seria la meva constància, sacrifici i lluita. Un defecte seria que moltes vegades vaig massa esverat i faig coses massa complicades quan les podria fer més fàcils.

26-Tens pensat seguir molts anys jugant a futbol?

Sí tots els que pugui, el futbol és una cosa que la fas perquè vols i si la faig és perquè m’agrada molt.

27-Què en penses del bloc?

El valoro molt positivament i també felicito a la gent que dedica part del seu temps per fer que funcioni. El bloc és una manera de fer equip, la crònica, l’entrevista i totes les altres coses que es van fent, de veritat felicitats!!!

28-Què hi tens a la tauleta de nit?

El maleït despertador, les claus, paperots, les claus, un calçador, sí sí, un calçador, etc.

29-Sexe abans de jugar?

Si perquè no, si una cosa bé de gust diuen que no fa mal doncs res a disfrutar.

Espai de lliure comentari:

Visca La Cabra!!!