dimecres, 30 de desembre del 2009

Entrevista a... Sergi Rifà


“No coneixia la seva història, però gràcies al bloc he pogut saber mes d’aquest club, i poder apreciar més tot el que fa un grup de gent perquè segueixi tirant endavant tot i els temps que estem passant”

Nom i cognoms: Sergi Rifà Parès

Edat: 24

Població: Calldetenes

Número camiseta: 14

Número preferit: 7

Color preferit: groc

De quin equip ets: La Cabra i el Barça

Música preferida: ska, reggae

Plat per menjar: mongetes amb botifarra

Beure preferit: aigua, whisky

Una cançó: “Freedom”, The Skatalites

Un Hobby: Bici, snow….

1.Quants anys portes a La Cabra?

Diria que 3; és el què té quan estàs amb bona gent i tu passes bé, que no ets conscient que el temps va passant.

2.Havies jugat a altres equips de futbol?

Al Calldetenes, tot i que vaig començar una mica tard a jugar a futbol...

3.Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?

Treballava amb en Pau, i em va dir si volia anar a jugar a La Cabra, que volien gent nova. Vaig decidir provar-ho en part també perquè ens apuntàvem amb en Raül, que també treballava amb mi i hi havia molt bon rollo.

4. En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?

Jugo de mig centre defensiu, tot i que aquest any he jugat alguns partits a la banda. M’agrada jugar al mig del camp, tot i que la banda no em desagrada pas... el què passa és que has d’estar molt bé físicament i aquest any…

5. Sempre has jugat en aquesta posició?

De petit havia jugat de lateral, però ho feia tant bé que no vaig durar gaire i em van posar al mig del camp. No se si perquè en sabia més o perquè si fallava allà hi havia gent al darrere per arreglar-ho, jeje.

6. Què creus que necessita un migcampista com tu?

Molta força física, una mica de tècnica i visió del joc.

7. Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?

No tinc gaire memòria per aquestes coses, però recordo el primer any que estava a La Cabra i vaig fer 3 gols en un partit... i vàrem guanyar! Però tots els gols i jugades que surten bé son especials.

8. Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?

Es un gran club, i lo que el fa encara molt millor és que es veu un club humil, amb ganes de tirar endavant i millorar any rere any... després d’uns quants anys no gaire bons.

No coneixia la seva història, però gràcies al bloc he pogut saber mes d’aquest club, i poder apreciar més tot el que fa un grup de gent perquè segueixi tirant endavant tot i els temps que estem passant.

9.L’any passat vas marxar un temps a Austràlia, què ens en pots explicar?

Va ser una experiència inoblidable! Hi ha coses molt espectaculars per veure, ho recomano a tothom que tingui una temporada per fer un viatge d’aquets. Ara el que sí que puc dir és que de futbol (soccer, com en diuen ells) la gran majoria no en tenen ni idea. L’any que ve li podem dir al “presi” que ens pagui la pre-temporada allà, així comencem amb la moral ben alta.

10. Crec que ets un jugador tot terreny, llàstima de la lesió d’inici de temporada. Com està el tema?

La lesió sembla que esta curada del tot, o almenys no he tingut cap mes molèstia. Lo del tot terreny, ja no se si dir ets o erets perquè de moment m’està costant molt tornar a agafar forma física. Espero poc a poc tornar a estar al 100%.

11.Això sí, quan estàs en forma sembla que no et canses mai… oi?

Cansar-me si que ho faig però quan estic en forma, acostumo a recuperar-me bastant ràpid i al final del partit es nota.

12. Quanta gols vas fer la temporada passada? I aquest any quants en portes?

L’any passat amb tot lo del viatge diria que no en vaig fer cap... és que tinc força mala memòria per aquestes coses. Aquest any, a la lliga no en porto cap, espero a final de temporada haver solucionat aquest tema, jeje.

13. Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

Per mi el futbol és una manera d’estar en forma i alhora divertir-te. M’agrada aquest esport i per això i jugo, també com va dir algú altre en alguna entrevista, quan ets al camp només penses en el partit i deixes tot lo altre a fora, i això va molt be de tant en tant.

14.Tens algun jugador com a referent?

No. Miro de veure lo bo de cada jugador, tot i que costi molt intentar posar-ho en pràctica al camp.

15.Què valores més en un equip de futbol?

Que hi hagi bon rollo amb tothom, i que els entrenaments i els partits serveixin per anar a passar un bon rato amb uns amics... però sempre amb les ganes de guanyar.

16. Què penses de la situació actual del club?

Penso que està en un procés de millora, ja que aquest club, pel que he pogut anar sentint, havia estat en èpoques molt bones... i els últims anys, les coses no han funcionat gaire bé. Però en l’ambient es nota que hi ha canvi i cap a positiu.

17. Quina penses que ha estat la causa de la millora vers l’any pasta?

Una millora en el tema entrenaments, sacrifici de la gent que forma part de l’equip, i també molt important; els nous fitxatges que han donat molta vida a aquest equip.

18. Tema entrenadors, com el veus?

Jo penso que amb els disgustos que els hi hem donat, encara no se com ens aguanten. Penso que fan una feina molt bona i espero que segueixin així, que ja veuran com l’esforç d’aguantar-nos serà recompensada algun dia.

19. Com encares aquesta temporada?

De moment no gaire bé, però espero que a partir de l’any que ve les coses vagin millorant, i pugui tornar a donar el 100% de mi a La Cabra i als meus companys.

20. Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?

No faig res d’especial abans dels partits, no soc gaire maniàtic.

21.Digues un bon company de l’equip?

Tots son bons companys, sempre et fas més amb uns que amb d’altres però suposo que és normal.

22.Un camp per jugar?

El de Gurb, perquè és el que ens i passem més hores i si juga molt bé. I el de La Cabra, per tot el què és per La Cabra i perquè tenim l’Enric allà al costat fent comentaris dels seus.

23. Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?

D’importants no gaires. Quan era més petit em vaig trencar la tíbia i vaig estar uns quants mesos apartat del futbol però a part d’això, i d’aquesta última, no gaire res més. I que vagi seguint així!

24.Digues una virtut i un defecte teu al cap?

Virtut, que si tinc temps de pensar amb la pilota als peus(que necessito el meu temps), tinc força visió del joc i puc fer bons passes. Defecte, que quan faig un fallo em quedo cagant-me en mi i no intento recuperar la pilota.

25.Et veus involucrat en el món del futbolístic molts anys més?

Si les coses van bé i em sento bé amb mi i amb el meu joc, espero que si.

26. Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?

El bloc penso que està super bé, i a més és super ràpid i espero que seguiu així, que almenys jo me’l miro molt sovint i m’agrada molt. Afegir? L’únic que es podria afegir és els cromos de les animadores (tot i que no en tenim, però la gent que mira el bloc no ho sap pas i potser portem mes gent als partits)...

27. Gràcies! M’apunto lo dels cromos de les animadores, doncs! Què i tens a la tableta de nit?

No gaire res el puto despertador i el mòbil, i des del sopar l’escut de La Cabra (un petit però gran regal).

28. Sexe abans de jugar?

Tan de bo!!!!!!!

Espai lliure de comentari:

Seguim tots així que al final els nostres esforços seran recompensats !!!!!



1 comentari:

Manel ha dit...

Anims Sergi en aquest nou any, que la teva voluntat en millorar no decaigui, l'equip et necesita i contem molt amb tú.