divendres, 25 de desembre del 2009

Entrevista a... David Puigdollers


“No hi ha dia que no em senti orgullós de pertànyer a aquest gran club i faig tot el possible per donar-li el què es mereix.”

Nom i cognoms: David Puigdollers Puig
Edat: 26 anys
Població: Vic/Calldetenes/St. Julià
Número camiseta: 8
Número preferit: com no... el 8
Color preferit: el 8, jeje el negre .
De quin equip ets: Del millor equip de la història del futbol, el F.C. Barcelona.
Música preferida: uff, depèn dels estats d’ànim. De Jazz a tecnho passant per altres tipus de música, actualment Lenka, buff.
Plat per menjar: Els 12 talls de “pechuga” arrebossada que em fa la mare.
Beure preferit: Coca-cola o aigua si tinc molta sed.
Una pel·lícula: “Regreso al futuro” quan era petit, ara la Trilogia del Senyor dels Anells.
Una cançó: “Carmina Burana”, em fot la pell de gallina cada vegada que l'escolto.
Un Hobby: Anar a córrer, futbol, treballar...

1.- Quants anys portes a La Cabra?

Em sembla que és el sisè any, i espero està tot just a la meitat de la meva carrera a La Cabra.

2.-Havies jugat a altres equips de futbol?

Sí, al Remei quan era jovenet. Llavors em vaig passar a l’atletisme fins que vaig tenir un accident de moto als 17 anys que ho va espatllar tot.

3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies a algú?

A partir d’en Dani, el pelat. Jo tenia ganes de jugar a futbol tot i que encara m’estava recuperant de l’accident i ell em va dir que anava a jugar a La Cabra i m’hi vaig apuntar només dir-m’ho. Recordo perfectament el primer entrenament a la pista d’atletisme i la xerrada de l’Enric a l’inici, brutal!

4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?

De davanter centre. Ja m’agrada aquesta tot i que no l’exploto com ho hauria de fer.

5.-Sempre has jugat en aquesta posició?

Jajaja, no, per desgràcia pel meu equip, he jugat en moments determinats a totes les posicions on es pot jugar. I de porter també, rebent un gol de córner directe al cap de 5 minuts... em volia fondre.

6.-Ets segurament el jugador que està més en forma. Quin és el teu secret?

Bé, això de més en forma és un dir, l’únic és que sóc ràpid i tinc resistència. Estar en forma en el futbol és aglutinar un conjunt de qualitats, com pot ser rapidesa i resistència i continuïtat en els partits, entrenaments, molta confiança i desenvolupar molt bé la feina de la teva posició. El meu secret no el sé ni jo, l’únic que sempre vull més; si aguanto 15 minuts, doncs vull 20 i més ràpid. Suposo que intentar millorar sempre.

7.-Recordes algun gol dels que has fet en especial?

Què és gol? Jeje, fora conyes, per desgràcia costa molt fer-ne, sempre trio l’opció equivocada. Qualsevol gol que ajudi guanyar a l’equip, em fa immensament feliç.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?

La Cabra per mi és una part de la meva vida, actualment és una necessitat, no hi ha dia que no em senti orgullós de pertànyer a aquest gran club i faig tot el possible per donar-li el què es mereix i deixar-lo sempre en bon lloc. La seva història l’he anat coneixent del mestre Enric; hem passat hores i hores xerrant.

9.- Doncs això, l'Enric, què representa per a tu?

Una institució, em mereix que sempre l’escolti (tot i que s’hi pot fer de nit). Crec que ningú ha viscut per un club el que ha viscut ell i durant tants anys.


10.-Recordes algun moment en especial (jugant, dins o fora sopant, etc...) amb La Cabra?

Home, de sopars n’hi ha hagut de memorables, sobretot a l’època de Can Fajula, i ara s’hi afegeix l’últim que vam fer que va estar impressionant! Especial per mi ha estat cada cop que he tornat desprès de lesions importants, i veure que podia tornar a rendir més o menys al nivell d’abans. I co·lectiu les victòries d’aquest any i la felicitat de veure la gent tant contenta com a Monestir o a al partit de La Cabra contra el Borgonyà.

11.-Què se sent al ser la veu del crit de La Cabra que es fa abans de sortir a jugar?

Doncs responsabilitat, i direu... perquè? A vegades un crit pot esperonar a la gent, a un equip. I miro de fer-ho amb ganes i mirant de transmetre força i sentiment. (no sé si funciona però faig el què puc), però he de reconèixer que m’agrada..

12.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

Un esport d’equip, de companys on el bon rotllo i ganes de fer les coses bé estiguin per sobre de tot. El futbol, no només són els partits, jo m’ho passo de collons als entrenaments, i si som 20 tios entrenant em sento orgullós, sense “entrenos” el futbol per mi no és el mateix. Aspecte positiu, doncs com totes les aficions; que és beneficiós per un mateix i negatiu... aquests tios encara del paleolític, que l’únic que fan és embrutar un esport.

13.-El tema lesions t’ha tocat de ben a prop... què ens pots explicar?

Doncs que és una merda, a vegades per molt bé que et preparis et trenques, i sempre hi ha un perquè, diria que fins i tot psicològic. Si surto al camp pensant que em lesionaré, segur que no acabo el partit.

14.-Aquest any però, sembla que la cosa va bé per ara. I estàs disposant de mica en mica de més minuts tenint en compta la última lesió força greu...

Si, miro de no pensar-hi i entrenar tant com puc i cuidar-me una miqueta.

15.-Tens algun jugador com a referent?

Stoichkov i Batistuta.

16.-Què valores més en un equip de futbol?

L’ambient. Quan un equip s’impregna de bon rotllo és nota als partits, ens hem d’entrendre entre els companys i recolzar-nos. Deixant de banda la qualitat, això és bàsic.

17.-Què penses de la situació del club els últims anys?

Complicada, hi va haver un moment fa tres anys que es veia tot molt negre, però a base de ganes i esforç s’està remuntant aquesta dinàmica i estem deixant el club allà on es mereix.

18.-Quina penses que és la causa de les millores en els resultats d’ara?

Sens dubte s’ha fet un salt qualitatiu en el grup en certs fitxatges, però una dinàmica guanyadora s’aconsegueix amb esforç i treball.

19.-Ets un dels creadors del bloc. Què ens en pots explicar? D’on va sorgir la idea?

Sí, juntament amb en Dani vam pensar que seria una manera d’implicar més a l’equip, i per part meva sempre estic a disposició per fer coses de La Cabra i per La Cabra, per tal de que es parli de l’equip i del club i la gent ens conegui.

20.-Tens manies alhora de jugar? Segueixes algun ritual?

Alguna, sobretot en tema lesions, miro de no pensar-hi; intento just abans de començar al partit en no pensar en res. Entrar al camp amb el peu esquerre.

21.-Digues un bon company de l’equip.

Tots fins a dia d’avui han estat bons companys, però si he de dir algú, en Tió i en Dani, amb en Tió ens atraïem físicament... sobretot a hòsties (jajaja).

22.-Un camp per jugar?

M’agrada Cantonigròs, però el de La Cabra té el punt de mític.

23.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?

Buenooo, quina pregunta! Quina de les dues-centes...? jeje. No, 2 trencaments del lligament intern del genoll, i la isquèmia que tinc a la cama esquerre (de tres artèries que tenim, nomès en tinc una per l’accident amb moto)... i això dificulta qualsevol recuperació de la cama.

24.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.

Virtut, que pressiono molt i sóc ràpid. Defecte, que m’ofusco i he de lluitar contra mi mateix.

25.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?

Oi tant que si, mentre em vulguin estaré tocant els *** per aquí.

26.-El sobrenom de Chygrinsky no és pas l’únic sobrenom que t’han posat... oi que n’hi ha més? A què es deu?

Jajaja, si com Puyol, Puyolet, Jesus Crist ( amb pronunciació en anglès), Camarón de Vic, Bisbal... entre d’altres. No sé a què es deu... diguem´ho vosaltres.

27.- El cabell, David! El cabell! Va, què hi tens a la tauleta de nit?

Moltes coses; auriculars, còmics, el llibre que llegeixo, el mòbil... Aaah! I la garrafa de 8 litres d’aigua, que quan m’agafa set...

28.-Sexe abans de jugar?

Mentre no em lesioni, quan sigui.


Espai lliure de comentari:

Vull donar les gràcies a tots per formar part d’aquest equip, però per damunt de tot, a en Jordi Noguer, en Jordi Tió i en Dani, sense ells, dubto que La Cabra hagués pogut continuar sent un Club de puta mare com és aquest. VISCA LA CABRA!!!!!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gran entrevista David!! Millor persona, millor jugador i millor... acondicionador!
Deivid forever!!

(i tema Tió... vosaltres sabreu, els de l'equip ja feia temps que ho veiem...)

Dani

Anònim ha dit...

DAVID T'ESTIMO!!!!!!!!!!!!!!!!

LO NOSTRE ES PURA QUÍMICA!!!!!

PERÒ TU JA SAPS QUI M'ATREU A PART DE LA MEVA DONA!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

DAVID ETS L'HÒSTIA!!!!


tió