dimecres, 18 de novembre del 2009

L'Entrevista a... Eloi Montero


“És un orgull jugar en aquest equip i sempre parlo d’ell amb els ulls brillants i amb el pit inflat.”

Nom i cognoms: Eloi...
Edat: 24
Població: Vigatà de cap a peus
Número camiseta: 18
Número preferit: 10
Color preferit: Taronja
De quin equip ets: Del millor equip del món
Equips on has jugat: Vic, Remei, Calldetenes, La Cabra, La Gleva, La Cabra
Música preferida: Boleros i Twist
Plat per menjar: Espaguetis a la carbonara, els faig boníssims!
Beure preferit: Cervesa
Una pel•lícula: La que sortirà de Perdidos (ho sé a priori)
Una cançó: “Waiting for you”, de Nokia.
Un Hobby: en Frodo.

1.- Quants anys portes a La Cabra?

Porto 5 grans temporades.

2.-Havies jugat a altres equips de futbol?
Vic, Remei, Calldetenes i La Gleva.

3.- Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
Em vaig trobar sense equip al final de temporada de juvenil amb el Calldetenes i tenia ganes de seguir jugant. Mig coneixia en Gil Vall i en Pep “Saviola”, i juntament amb en Jordi Bover vam decidir entrar en aquest gran club.

4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Jugo una mica a tot arreu, de mig, al davant... M’agrada jugar de mig-mig tot i que no li faig un lleig a la banda o a la davantera. De fet, gairebé sempre he jugat per la banda amb tendència a pol·lular pel mig.

5.-Sempre has jugat en aquesta posició?
Sí, sempre he anat voltant.

6.-Què creus que necessita un migcampista com tu?
Toc i visió de joc. Ser ràpid amb la pilota si no vols rebre de valent.

7.-Recordes algun gol (dels que has fet) en especial?
Sempre recordaré el meu primer gol amb La Cabra. Va ser davant la Ribetana i quan els 11 jugadors de l’altre equip estaven celebrant un gol a la seva banqueta vaig travessar gairebé tot el seu camp jo sol... i els 11 “tios” perseguint-me i insultant-me; històric.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
La Cabra és Pàtria, és un club d’acollida sense plantejar-s’ho; és l’allioli de Can Fajul·la; són les línies del camp; el calentador espatllat; les cerveses a 1 Euro; era diumenges el matí; els sopars de Nadal; és l’Enric; és Granollers de la Plana, és l’equip més humil de la Plana!

9.- I l'Enric què representa per tu?
És un apassionat de la vida que ho plasma a través del futbol.

10.-Recordes algun moment en especial jugant amb La Cabra?
Sí, molts. Em quedo amb un de recent: l’alegria de tots els jugadors després d’haver guanyat a Ripoll després de tan temps sense fer-ho. Un altre és el meu primer partit amb 19 anyets i que passava la revisió amb un DNI de quan en tenia 14. Se’n van enfotre l’àrbitre, el capità de l’altre equip i tots els que passaven per allà.

11.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
El futbol és alliberació; quan tens una pilota els peus no penses en res més, són uns instants en que tens la ment alliberada.

12.- Com portes compaginar feina, entrenaments, partits i el teu paper en el centre social La Torratxa?
Menys la feina, tota la resta bé, jeje. La veritat és que sempre estic bastant ocupat, però en coses que em realitzen com a persona en el dia a dia.

13.-Com va ser el teu pas per La Gleva?
Va ser una situació no gaire agradable. Mig vivia a Vic i mig a Barcelona i no entrenava gaire. La situació de l’equip tampoc era gaire bona i personalment va ser una època una mica problemàtica. Per sort vaig retornar a La Cabra quan no tenia equip.

14.-Com va ser que vas decidir tornar?
Va ser un 11 de setembre. Estava sense equip i era massa jove per penjar les botes. Em vaig trobar en Noguer per la diada i em va comentar que ell portava l’equip. L’endemà ja el trucava per dir-li que contés amb mi.

15.-Tens algun jugador com a referent?
En “Xuri” del Masies, que està davant meu mentre responc les preguntes.

16.-Què valores més en un equip de futbol?
El companyarisme i el saber anar pels camps amb el cap ben alt, sense muntar espectacles fora de lloc.

17.-Què penses de la situació d’aquest any del club en comparació amb l’anterior?
Home, es nota que anem a més. Els reforços són importants però també hi ha hagut un canvi de xip dels jugadors de l’any anterior i ara ens ho creiem més, anem més pel partit.

18.-Què ha millorat?
Els entrenaments són més intensos i més físics, i això es nota al camp.

19.-Com valores els entrenaments?
Doncs això, molen.

20.-I les sortides al Pasternak (jeje)?
També molen, sense abusar-ne però, que després cansa. S’ha de fer en mesura i acabant esmorzant a Ca la Xonxi; aquests són els grans dies.

21.-Tens manies alhora de jugar? Segueixes algun ritual?
Si, posar-me les lentilles abans de començar. Ja sé que aquesta mena de rituals són irracionals, però em reconforta i a vegades em sembla que m’hi veig millor i tot. Un altre ritual que tinc últimament és menjar canalons abans del partit.

22.-Digues un bon company de l’equip.
En Dani, perquè fa 5 anys que em porta a entrenar i als partits i perquè és una gran persona. També destacar els de Manlleu que m’han fet descobrir que també s’hi mou bona gent per allà (en contra el què jo pensava). També voldria destacar en Quim i la seva rapidesa (menjar escopinyes, eh?).

23.-Un camp per jugar?
El del Gurb.

24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?
Una a l’espatlla fa un parell de temporades. Em vaig trencar no sé quin os i vaig estar 4 partits sense jugar.

25.-Apunt per un altre sopar de La Cabra?
Oi tant. Tot i que trobo a faltar els sopar a Can Fajul·la i el seu ànec amb peres i la seva falta de seriositat.

26.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Una virtut seria la visió de joc, l’última passada diguem-ne. Un defecte seria la falta de contundència, m’arrugo més que una pansa.

27.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
Mentre aguanti el físic i les ganes segueixin sent les de sempre, perquè sé que quan ja no hi jugui, ho trobaré a faltar i l’únic que podré fer és parlar d’aquellos maravillosos años com fa l’Enric.

28.-Com valores el bloc? Afegiries alguna cosa?
Fantàstic. M’agrada veure com hi ha gent que hi deixa hores i hores per aquest gran club de forma desinteressada.

29.- Què hi tens a la tauleta de nit?
Mmmm… unes ulleres, un got d’aigua, un llibre i tota la merda que hi càpiga.

30.-Sexe abans de jugar?
Normalment penso amb en Raül abans dels partits…



Espai lliure de comentari:

Felicitar a la gent que passa hores i disgustos per La Cabra. És un orgull jugar en aquest equip i sempre parlo d’ell amb els ulls brillants i amb el pit inflat. La gent no m’entén, però això és perquè no saben el què s’hi cou aquí dintre.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

l'eloi te tota la raó del món, nomésles persones que ha viscut dins el club, entenen per que la cabra és diferent.

LA CABRA SI QUE ÉS MÉS QUE UN CLUB!!!!!!!!

visca la cabra i els cabrons!!!!!

tió

Unknown ha dit...

Apa que vaia foto m'has posat eh dani?

Eloi

Anònim ha dit...

Eloi, m'has emocionat amb l'entrevista. Visca l'ànec amb peres!

Roger

Ramon ha dit...

tu també penses amb en Raül abans dels partits...????

ramon