dimecres, 15 d’octubre del 2008

L'entrevista: Lluís Oriol Tió

"Estic vinculat a la Cabra des dels 11 anys"

Nom: Lluís Oriol Tió
Edat: 48 anys
Equips on has jugat: D'Infantils a l’O.A.R. Vic, després a La Cabra des de Infantils fins a grans, també en competicions de cafès i després a Tercera Regional, sempre amb La Cabra.
Música: Com a música m'agrada Juan Pardo, Elvis Presley... també la música llatina com el merengue o la salsa. I com a cantants catalans, m'agrada en Serrat.
Color preferit: El blau.
Número preferit: El 6.
Plat Preferit: El marisc i la sarzuela (que la faig molt bona, per cert). I les mongetes amb botifarra, com no.

Deus haver viscut aquest club de molt d'aprop, i des de sempre. Quan i com vas decidir involucrar-te-hi?
Com he dit abans, estic vinculat a La Cabra des de els 11 anys, i hi vaig jugar d’Infantil, Juvenil, i després als 18 anys a campionats de cafès. I per últim, de Tercera Regional quan el club es va federar. Però vaig patir una lesió que amb va obligar a deixar el fubol.

Quina és la teva tasca en el club?
Bé, la meva tasca es fer un mica el què l'Enric no pot fer; la feina amb ordenador. Com sempre l'havia ajudat amb les fitxes quan hi tenia dificultats, amb això de l’informàtica va necessitar encara més del meu ajut per fer-les. M’ho va demanar i li vaig dir que sí. A més a més, es entre família... raó de més per ajudar.

Tot sembla força familiar, és així? Com es porta això de ser tant familiar tot plegat? El teu pare el president (a qui entrevistarem properament), el teu tiet l'Enric...
És un club molt familiar, ja es veu. Té coses bones i dolentes. De fet, som molta família vinculada en el club. Ja quan jugaba, almenys érem... entre cosins i tiets... jugant almenys uns 7 o 8 a l’equip. També per tot això, en part, sempre m'ha agradat donar-hi un cop de má al club. És família.

Com veus la manera de fer del club aquest any? Ha cambiat? Nous entrenadors, plantilla de jugadors àmplia, equip de cadets...
Respecte a com veig el club, es treballa bé. Encara que no surtin els resultats.

Com veus l'equip de Tercera aquest any?
Crec que alguns jugadors s-ho agafan una mica com de pa sucat amb oli. És té que posar una mica més de nervi! Pero esperem que les coses surtin bé a la llarga.

I el Cadet?
Costa una mica trobar jugadors, i més quan hi ha estrangers al equip. Però crec que tot el món té dret a jugar i esperem que les coses els vagin bé. Sobretot que tan els de Tercera com els Cadets disfrutin jugant, que al final això es el que importa. Venir a passar una bona estona. Millor si es guanya, clar!

Què creus que fa falta per créixer més com a club?
Que fa falta per créixer? En primer lloc, més suport per part de l’ajuntament de Gurb. Després diners, socis i no aniría gens malament un esponsor. Bé, de mica en mica, a veure si surt alguna cosa.

Com i quan s'et va ocorre lo del MySpace de La Cabra?
Respecte al MySpace, sempre m’ha agradat els odinadors i l’internet. Penso que és un món inmens per donar-se a conèixer i, des de d'aquí, sempre pot sorgir alguna ajuda. Mai se sap! I també m'agrada que La Cabra sigui més que un club, que ja ho és.

Què et sembla aquesta proposta del blog?
Això del blog afegit per vosaltres dos (Dani i David) amb sembla molt bé, per no dir molt "collonut"! Entre tots es fan les coses. Dani i David moltes graçies per ajudar-nos.

Si algú volgués fer-se soci, què hauria de fer?
Hauria de visitar el MySpace, que apareix aquí a la capçalera del blog. Per si de cas, aquí el deixo: http://www.lacabragurb.spaces.live.com/També, si algú es vol fer soci pot enviar un e-mail a at.lacabra@hotmail.com, o que vingui al club un dia de partit. També es pot posar en contacte al següent número: 616613231.

Res més que desitjar a tots molta sort. Visca la cabra!



D&D

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ja us anava a criticar perquè no havieu penjat l'entrevista!! He pensat.. dimecres.. aviam de qui és l'entrevista.. i encara no estava penjada! He pensat.. ui.. no pot ser això de que fallin! Doncs felicitats, ja ho veig que no heu fallat.

En fi, no m'enrollo més.

Com diu l'anunci del BBVA (ara ja no sé si el fan.. xD): "Adelanteeee..!!" jajaja

-andRea-