dimecres, 24 de novembre del 2010

L'ENTREVISTA


“El nivell d’aquesta lliga hem pareix bastant igualat, on trobes pocs jugadors que et sorprenguin, per això, depèn de nosaltres estar a dalt de la taula classificatòria.”

Nom i cognoms: Josep Estrany Vives
Edat: 20
Població: Campanet (Mallorca)
Número camiseta: 20
Número preferit: 7
Color preferit: Blau
De quin equip ets: R. Mallorca i F.C.Barcelona
Música preferida: Rock, Música electrònica...
Plat per menjar: Llengua amb tàperes (fetes pel padrí)
Beure preferit: Pomada
Una pel•lícula: Requiem for a dream
Una cançó: Jaleo
Un Hobby: el tennis


1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?
C.E. Campanet i U.E. Lloret.


2.-Què estudies a la UVic? Com et va?
Estudio CAFE (Gràu en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport) i de moment anem aprovant.


3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
El Sebastià em va parlar be d’aquest equip i hem va animar a fitxar.


4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Jugo de central i mig centre. La meva posició preferida es la de mig centre.


5.-Sempre has jugat en aquesta posició?
Des de petit he jugat de central i mig centre... depenent de l’entrenador i les necessitats de l’equip.


6.-Què creus que necessita un bon jugador en aquesta posició?
No complicar-se la vida i jugar amb els companys.


7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?
De més petit recordo algun gol travessant tot el camp...actualment, en recordo algun en temps afegit.


8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
Per mi La Cabra es un club humil on el “bon rollo” no falta mai. Els jugadors són molt bona gent i han fet que la meva integració fos molt fàcil.
Sobre l’historia de La Cabra, no la coneixia, ja que soc de Mallorca. Tot hi que valoro les dificultats que han hagut de superar per a que nosaltres puguem jugar a futbol.
9.-Com valores els entrenaments?
Els entrenaments, tan a 3ª regional com a 1ª divisió, són molt importants per el bon funcionament de l’equip, i estic segur que si seguim entrenant bé, i fins i tot millor, els caps de setmana ens ho passarem molt bé.


10.-I el nivell d’aquesta lliga?
El nivell d’aquesta lliga hem pareix bastant igualat, on trobes pocs jugadors que et sorprenguin, per això, depèn de nosaltres estar a dalt de la taula classificatòria.


11.-Quines diferències vers el teu any anterior a un altre equip, i ara en aquest, hi veus?
El futbol a aquesta lliga hem pareix més lent i menys tàctic.


12.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
El futbol significa bastant per a mi, ja que el jugo des de ben petit. Encara recordo la de capvespres que passava amb els meus amics jugant a la plaça de davant casa meva. Actualment, considero que es una gran forma de passar-ho bé, fer esport i conèixer gent.


13.-Ets més de Tomeu Penya o d’Antònia Font, o un altre?
Tomeu Penya 100%, ja que “duc el dimoni dins jo” xD.


14.-Tens algun jugador com a referent?
Recordo el Pep Guardiola (encara guardo la seva samarreta), i com estirava l’equip en moments difícils. També destacaria el Romario, amb la seva tècnica dins i fora del camp.


15.-Què valores més en un equip de futbol?
Que tots estirin cap al mateix lloc.


16.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?
Estem molt al fons a la classificació, i penso que encara podem ajustar moltes coses per per tal de fer un bon futbol.


17.-Com et veus amb els nous companys?
Tant els entrenadors com els companys es porten molt bé amb jo, i destacaria com hem van tractar aquest cap de setmana després de la “lesió” que vaig tenir.


18.-I tema entrenadors, com els veus?
M’agrada les ganes que tenen per ajudar a l’equip i destacaria que no són els típics entrenadors autoritaris que no tenen en compte les opinions dels jugadors, si no que si tan de preguntar alguna cosa, el que creus, com et trobes, etc. ho fan.


19.-Com t’estàs veient aquesta temporada?
Encara he d’acabar d’agafar la forma, no només física, ja que no vaig poder fer tota la pretemporada, i l’any passat no vaig jugar amb l’actual demarcació. A més, el futbol que es practica a aquesta lliga es molt diferent al que es feia a la meva lliga anterior. També es important acostumar-me al camp de La Cabra, ja que feia temps que no jugava a terra. En definitiva, crec que hem queda molt per millorar i ajudar a l’equip.


20.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?
No.


21.-Digues un bon company de l’equip.
El Sebastià m’ha ajudat molt en la meva incorporació a l’equip i en la ciutat de Vic. Altres jugadors com l’Àlex m’ajuden en l’anada i tornada dels partits i entrenaments.


22.-Un camp per jugar?
El camp on actualment entrenem.


23.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?
He sofert molt poques lesions... algun petit esquinç al turmell i el “dolor de característiques pleurítiaques/mecàniques en la regió lateral de l’hemitòrax esquerra” de la setmana passada.


24.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Virtut: Estar en tensió però mantenint el cap fred.
Defecte: Hauria de jugar amb el cap més alçat per tal de tenir una millor visió de joc.


25.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
Hem veig involucrat en el món de l’esport, ja que estudio una carrera directament relacionada amb l’esport, tot hi que no se si seguiré lligat al futbol.


26.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?
El bloc de La Cabra està molt elaborat i divertit. Potser es podria millorar posant més fotografies dels partits.


27.- Què hi tens a la tauleta de nit?
La botella d’aigua “Font Sorda” i el llibre que me de llegir per l’escola.


28.-Sexe abans de jugar?
Si es possible sí, tot hi que ho tinc difícil, ja que la meva xicota es troba a Mallorca.