dimecres, 31 de març del 2010

Entrevista a... Nando Linares

“De sempre m’ha agradat la fotografia; la temporada passada vaig tirar fotos en un partit i en veure que tenia acceptació i es penjaven a la web, he continuat.”


Nom i cognoms: Fernando de Linares
Edat: 27
Població: Tona
Color preferit: Vermell
De quin equip ets: Cádiz, Zaragoza i F.C.Barcelona
Música preferida: Cap en especial
Plat per menjar: Entrecot
Beure preferit: Aigua
Una pel·lícula: The Legend of Bagger Vance
Una cançó: Hotel Califòrnia
Un Hobby: Futbol, Horseball, Slot…

1.-Quants anys portes a La Cabra?
Diria que es el tercer any.

2.-Havies jugat a altres equips de futbol?
Havia entrenat amb el Seva, fins que una lesió em va fer plegar.

3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
Coneixia amb en Jordi Noguer i em va dir que si tenia ganes podia anar a entrenar amb ell. Tot i que en aquell temps érem 5 entrenant i 4 sense fitxa.

4.-L’any passat, havies jugat amb l’equip en alguna ocasió, en quina posició vas jugar?
Sí, van ser 2 partits i de porter.

5.-Crec que no sempre has jugat en aquesta posició... oi?
No, de fet vaig jugar de porter de casualitat. Fa dues temporades no hi havia porter als entrenaments, i com que físicament no estava gaire fi li vaig dir en Noguer que ja ho faria jo. I així va començar la meva curta carrera sota els pals.

6.-Com és que no jugues aquest any?
Des del primer moment que vaig venir a La Cabra, la meva intenció només era entrenar, vull estar una mica en forma i passar-ho bé. A mes tinc problemes als dos genolls, així que val mes no forçar.

7.-Tot i així, vens a entrenar amb l’equip, oi?
Sí, la veritat es que m’ho passo molt bé i de pas faig esport. El cert es que hi ha un gran grup.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
La Cabra a part de ser un equip de futbol, és un grup d’amics que desfruiten practicant aquest esport. La història la conec una mica per sobre, allò que m’ha explicat en Noguer.

9.- I l'Enric, què representa per a tu?
Tot un personatge, que s’ha guanyat el respecte de tothom dedicant-se en cos i anima al futbol i en especial a La Cabra.

10.-T’has convertit en el fotògraf oficial de l’equip, com és això?
De sempre m’ha agradat la fotografia; la temporada passada vaig tirar fotos en un partit i en veure que tenia acceptació i es penjaven a la web, he continuat.

11.-També ets el fotògraf que fa possible “els cromos” de La Cabra (una de les sorpreses del bloc, d’aquest any, que ha causat furor). Com va sorgir la idea?
Un dia d’entrenament, en Dani em va dir que volia fer cromos de La Cabra. La idea em va agradar de seguida, i a partir de llavors vaig començar a tirat fotos individuals i no tan genèriques.


12.-Què s’ha de tenir en compte a l’hora de tirar una bona foto en un partit de futbol? No és gens senzill, pel què tinc entès.
Has de tenir clar quina foto vols fer, seguir la jugada i estar molt atent quan dispares. I sinó, tirar 10 fotos seguides i esperar que alguna quedi bé, jejeje!

13.-T’has trobat amb algun problema a l’hora de tirar fotos?
El joc de La Cabra és imprevisible per tothom, jeje ! (és broma que ningú s’ofengui). El problema més gran és que el meu equip fotogràfic es limitat i sinó fa un dia força clar no queden bé les fotos.

14.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
Un entreteniment ja sigui com a jugador o espectador. Com a positiu, un esport que pot fer un grup de companys com és el cas de La cabra, i negatiu el fanatisme que es crea al voltant seu.

15.-Tens algun jugador com a referent?
Mágico González, un jugador extraordinari que va jugar al Cádiz. Llàstima que sortia més de festa que no pas jugava a futbol.

16.-Què valores més en un equip de futbol?
El grup, que hi hagi bon ambient. Si això es té, la resta ve sol.

17.-Què penses de la situació del club els últims anys?
S’ha millorat molt, quan vaig començar érem 5 entrenant, i ara podem arribar a ser 25. A nivell esportiu també s’ha millorat tot i que falta que la gent s’ho acabi de creure.

18.-Treballes amb un dels entrenadors de l’equip, tinc entès. Com és la vostra relació?
Treballo amb en Jordi Noguer, tenim una relació molt bona. Gracies a ell estic en aquest gran equip.

19.-També practiques la hípica, ho dic bé?
Sí, des de fa un parell d’any jugo a Horseball. Un esport totalment diferent barreja equitació, basquet i rugby. Animo a tothom a veure un partit de la lliga catalana.

20.- Què hi tens a la tauleta de nit?
El despertador i una ampolla d’aigua.

21.-Sexe abans de jugar?
Sempre que es pugui.

Espai lliure de comentari:

Felicitar a tothom per la temporada que s’està fent. Si es segueix així, els bons resultats arribaran.