dijous, 25 de març del 2010

Entrevista a... Adelaida Panadès

“La Cabra és capaç de deixar el marcador a zero amb el millor equip de la categoria, i perdre amb l’últim de la classificació. És un espectacle, sempre passa alguna cosa o altre.”

Nom i cognom: Adelaida Panadès Contreras

Edat: 25 anys

Població: Calldetenes

Numero camiseta: 18

Numero preferit: 11

De quin equip ets? Del Barça, jugo el Gurb i aficionada de La Cabra.

Música preferida: De tot tipus, però sobretot la música dels 80 i 90 (remember).

Plat per menjar: Escarxofes a la brasa amb salseta i magret d’ànec (no sóc gaire llepafils).

Beure preferit: Aigua, sóc molt sana.

Una películ·la: Philadelphia.

Una cançó: mmmm... buf, en tinc moltes, ara no se el nom.

Un hobby: El futbol, però tinc un bon record d’anys anteriors amb el món del motor, especialment el karting.

1- És el teu sisè any a la cabra, ho vius igual que el principi?

Nooo! Ho visc més que el principi. Un cop coneixes a la gent, l’ambient i l’essència de la cabra et canvia la manera de veure aquest equip i el sens com si en formessis part.

2- Coneixies la Cabra?

No, no la coneixia.

3- Com vas entrar com aficionada, coneixies algú?Je Je.

Vaig entrar com aficionada a La Cabra el mateix moment que en David (parella) va entrar com a jugador de La Cabra. També coneixia en Dani que des de ben petits anàvem a l’escola junts. I ara aquest any va entrar a jugar el meu germà.

4- Què és per tu La Cabra? Coneixies la seva història?

Per mi La Cabra és més que un equip de futbol. No, no coneixía la seva història, però ara parlant amb altres persones veig que hi ha moltes persones que conec que havien estat jugant o la coneixien, i sembla com si l’hagués conegut sempre.

4.- Quina opinió et mereix l’Enric?

Molt de respecte per tot el què ha fet i estar fent per La Cabra. L’Enric és l’ànima de La Cabra i ha transmès la seva essència a tota persona que hi ha passat.

5- Què és per tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

Per mi el futbol és més que un esport, és l’excusa per fer exercici i poder estar durant un temps sense pensar en res més que disfrutar i passar-m’ho bé. Aspectes positius; les amistats que coneixes i el companyerisme. I negatiu, les persones que en un partit no van a jugar a futbol.

6- Quina diferencia hi ha entre el futbol Masculí i Femení?

Tot i sent el mateix esport, trobo que hi ha moltes diferències. Ara en aquesta temporada ja es juguen 45 min per part, però a nivell de banqueta encara es pot tornar entrar al camp encara que t’hagin canviat. D’altra banda, el joc és molt diferent, hi ha més igualtat quan es compara les categories més altes del femení amb la categories més inferiors del Masculí. La intensitat i sobre tot la força a l’hora de jugar. Destacar l’actitud de les jugadores, on trobo que hi ha molt més insults que al futbol masculí. I si volguéssiu saber més, només caldria preguntar a qualsevol entrenador d’un equip femení. Jo penso que d’aquí uns anys no es notaran tantes diferències, tot i que ja hi ha hagut una molt bona evolució del futbol femení.

7- Com veus l’evolució del futbol femení en els darrers anys?

Com ja he dit abans, hi ha hagut una evolució molt positiva. Només cal comparar la lliga de fa dos anys amb l’actual. Abans a Segona Catalana, quan jugaves un partit, t’havies de desplaçar molt per la zona de Barcelona en canvi, actualment, hi ha quasi un grup on la majoria d’equips són de la comarca. Cada vegada hi ha més clubs que tenen més d’un equip femení, però encara queda un llarg camí amb el futbol base femení.

8- Quan temps portes practicant el futbol?

Aquest any en farà 6, igual que en David, no se si és casualitat que comencéssim al mateix temps, però va coincidir que en David volia jugar a futbol i en Dani li va dir d’anar a La Cabra. Jo per la meva part sempre jugava a futbol a l’escola però mai havia jugat en un equip. Una amiga, la Judit, em va dir que ella havia començat a jugar amb el Remei i m’hi vaig apuntar.

9- Amb quins equips has jugat a part del Gurb?

Vaig començar jugant amb el Remei. Després, quan el Vic i el Remei es van fusionar vaig passar a ser del Vic amb el primer equip del femení, i ara fa tres anys que estic amb el Gurb.

10- Tens algun jugador com a referent?

En Guardiola. Ara és molt fàcil dir-ho, però sempre m’ha agradat de ben petita, quan tothom li agradava l’Stoichkov, a mi m’agradava ell.

11- Com es porta jugar amb el Gurb i ser soci de La Cabra?

Bé… també soc sòcia del Gurb. Es porta bé, jo ho tinc molt clar; sóc del femení del Gurb però quan parlem de 3era regional sóc 100% de La Cabra.

12- Què valores més en un equip de futbol?

Que sigui un equip, amb tot el què comporta.

13- Què penses de la situació actual de La Cabra a la classificació?

Que es mereixerien estar a unes posicions més amunt i que la temporada que bé s’haurien de poder lluitar per les primeres posicions.

14- Com veus aquesta final de temporada?

Si les lesions no afecten, pot anar millor que la final de la primera volta ja que us coneixeu millor.

15- Tema entrenadors, com els veus? I jugadors?

Molt bé (en els dos casos), si tots segueixen amb aquestes ganes, La Cabra donarà més d’una sorpresa.

16- Com a seguidora més fidel, com veus l’equip d’aquest any en comparació de temporades anteriors?

És més equip, estan més compenetrats, es juga més a futbol. S’ha fet un salt qualitatiu molt important i els jugadors s’estan creient més el seu joc.

17- En David et ve a veure tant sovint com tu fas amb ell?

A veure, deixa’m pensar….. aquesta temporada… mmm, no m’ha vingut a veure ni un partit!!!!. Suposo que es la rivalitat del dos equips del municipi. Ja mi he acostumat, però això no vol dir que no m’agradaria que vingués.

18- Com és en David dins i fora del camp, canvia molt?

No gaire, s’emprenya com ho fa el camp quan no li surten les coses, i sí, també es fa mal fora del camp, a la feina, a casa arreglant alguna cosa, quant juga el billar, etc...

19- Com es porta que en David estigui tant involucrat amb l’equip?

Bé, com que a mi també m’agrada ser-hi, no molesta. Suposo que si no estigués també en el món del futbol i no m’agradés, seria diferent.

20- Com és la teva relació amb els jugadors de La Cabra , ja que alguna vegada has hagut de fer d’ajudant del mister?

Per part meva penso que es molt bona, sempre m’ha agradat ajudar, parlar amb ells quan estic a la banqueta, fer canvi d’opinions i sobretot passar una bona estona rient amb ells.

21- Tens alguna explicació per les múltiples i variades lesions d’en David?

Explicació? Buf… si ho sabeu vosaltres digueu-m’ho!!!. Conyes a part, penso que la negativitat amb alguns moments fa que passin les coses. Si fos més positiu i no s’enfosqués quan falla, o no s’emprenyés tant amb ell mateix, les lesions serien menors.

22- Com es veu un partit de La Cabra des de fora del camp?

Assentada, jeje. Excepte quan l’àrbitre et treu fora de la banqueta. És molt imprevisible. La Cabra és capaç de deixar el marcador a zero amb el millor equip de la categoria, i perdre amb l’últim de la classificació. És un espectacle, sempre passa alguna cosa o altre.

23- Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?

És una gran feina i és molt positiu per l’equip alhora de crear més companyarisme. Bona feina d’en Dani amb el bloc i bona feina del marketing d’en David. Més que oferir, proposo realitzar entrevistes a antics jugadors de La Cabra per a poder així saber més de la història d’aquest club.

24- Què i tens a la tauleta de nit?

El carregador del mòbil, una caixa per posar les meves cosetes, un ninot d’en Nevat, el mòbil quan vaig a dormir i algun llibre que mai m’acabo de llegir.

- Espai lliure de comentaris:

Nois, sou bons, però no us ho acabeu de creure. Noguer no t’enfadis tant (i vigila amb les ampolles d’aigua i les pilotes). VISCA LA CABRA!!




3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei ei!!! Que jo recordi t'he vingut a veure un parell de cops l'únic que era a principi de temporada.
Bona entrevista Adelaida, això és una bona Cabrenca!!!

David

Anònim ha dit...

A SI VAS VENIR A VEURE 30 MIN DE LA SEGONA PART!!!!!!! BUF. AI PERDONA!

ADELAIDA

Anònim ha dit...

nois això és per deixar comentaris,no per fer retrets!!!!!!!

David, penso que l'adelaida hem ve a veure a mi.
hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



tió