dimecres, 10 de febrer del 2010

L'Entrevista a... Marc Mulet

“...en especial recordo el primer gol que he fet amb La Cabra, ja que és el primer que he fet en terres catalanes!! Espero fer-ne molts més!”

Nom i cognoms: Marc Mulet Mulet
Edat: 19
Població: Algaida
Número camiseta: 19
Número preferit: 7
Color preferit: cap en concret
De quin equip ets: Del Barça, l'Algaida i La Cabra!!!!
Música preferida: M'agrada tot tipus de música menys el reggaeton i coses rares d'aquestes...
Plat per menjar: una bona ensalada casolana.
Beure preferit: whisky amb aigua, whisky amb cola, whisky amb whisky,........ xD
Una pel•lícula: Sospechosos habituales i Los extraños.
Una cançó: moltíssimes!!! entre elles aicha, free, this is it, hip to be square.....
Un Hobby: futbol i més futbol

1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?
Des de petit he jugat sempre amb l'Algaida.


2.-Què estudies a la UVic? Com et va?
Faig segon de CAFE, tot i que m'han quedat algunes assignatures pendents, a poc a poc les coses van sortint i espero que de cada vegada vagi més bé.


3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
L'Àlex va arribar un dia a casa i em va comentar lo de l'equip. Així que vaig començar a entrenar amb La Cabra gràcies a ell.


4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Jugo de davanter, tot i que sempre m'ha agradat jugar al mig del camp.


5.-Sempre has jugat en aquesta posició?
Vaig començar a jugar de defensa, després de mig i finalment de davanter. Sempre m'han canviat de posició al llarg dels anys que fa que jugo.


6.-Què creus que necessita un davanter com tu?
Rapidesa!!! un bon davanter crec que ha de ser ràpid per poder marcar la diferència, tot i que allò més important és l'arribada. Si un davanter no és capaç de marcar gols, perd molta importància per l'equip ja que de fet, aquest objectiu és el principal per a qualsevol davanter.


7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?
Gràcies a Déu, o Superman, o a qui sigui que hagi de donar les gràcies, fins ara he pogut fer molts gols dels quals en recordo molts, tot i que en especial recordo el primer gol que he fet amb La Cabra, ja que és el primer que he fet en terres catalanes!! Espero fer-ne molts més! Jejeje


8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
La Cabra és l'equip que m'ha donat l'oportunitat de jugar altra vegada després d'uns anys sense fer-ho. La història d'aquest club encara no la conec molt, tot i que ja m'han explicat una mica quina és. Esper conèixer-la amb molts més detalls i de cada vegada lluitar per arribar més alt amb tots els companys.


9.-Com valores els entrenaments?
Els entrenaments són molt entretenguts tot i que penso que es podrien treballar alguns aspectes que no es treballen. Tot i així, valoro positivament els entrenaments.


10.-I el nivell d’aquesta lliga?
M'ha sorprès veure que hi ha equips que juguen a un nivell més alt del que hem pensava que jugarien. La veritat és que no pensava que el nivell sigués tan alt.


11.-Quines diferències vers el teu any anterior a un altre equip, i ara en aquest, hi veus?
Vers el darrer any que vaig jugar, hi ha una gran diferència entre els equips ja que el darrer entrenador que vaig tenir era molt competitiu i això feia que els entrenaments no fossin ni molt menys tan entretenguts com amb La Cabra. La veritat és que aquí m'ho passo molt bé i m'agrada molt.


12.-T’agraden les pel·lícules de por, quines ens recomanes?
M'agraden molt, tot i que mai arribo a trobar-ne que em facin molta molta por. Bé, de fet sí que ne trobada una... Los extraños, gran pel·lícula que et fa estar tot el temps intercalant mirades amb la televisió i amb la finestra, no fos cosa passés algú per fora, fet que més que un ensurt provocaria un atac de cor!!!! Jejejej


13.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
És l'esport que m'agrada més i amb molta diferència. És el meu gran hobby i sempre que em sigui possible continuaré practicant-lo. Sempre m'ha servit com a via per deixar de banda totes les preocupacions ja que quant jugo m'ho passo tant bé que no puc pensar en res més.


14.-Ets més de Tomeu Penya o d’Antònia Font, o un altre?
Tomeu Penya.


15.-Tens algun jugador com a referent?
Crec que en Xavi és el millor mig del món, i m'agrada moltíssim!!!


16.-Què valores més en un equip de futbol?
Que tot l'equip jugui per igual, formant grup i cercant junts l'objectiu que es cerca.


17.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?
Crec que no estam a la posició que ens correspon i hem treballar per anar millorant i pujar de posició a la classificació.


18.-Com et veus amb els nous companys?
Hem trobo molt bé amb tots els nous companys. La veritat és que el companyerisme en aquest equip és impressionant.


19.-I tema entrenadors, com els veus?
Molt bé. Penso que fan tot el que poden i això s'ha de tenir molt en compte.


20.-Com t’estàs veient aquesta temporada?
La veritat és que bastant malament. Per culpa de diversos motius no he pogut assistir molt als entrenaments, i la meva forma física és nefasta... jejej. Tot i això, segur que de cada vegada més podré assistir als entrenaments i partits i així anar millorant a poc a poc.


21.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?
No, no tenc manies ni segueixo cap ritual, senzillament surto al camp intentant fer-ho lo millor possible.


22.-Digues un bon company de l’equip.
Tots els components de l'equip són grans companys.


23.-Un camp per jugar?
Ja que soc jugador de pilota als peus, qualsevol camp de gespa artificial. També o serien els de gespa natural tot i que vist els que hem visitat fins ara, millor jugar a un descampat...


24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?
M'he romput la tíbia, i he tingut moltes, moltíssimes lesions musculars.


25.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Com a defecte principal diria que hem costa molt lluitar per les pilotes altes. Tot i que compenso una mica aquest defecte amb la pilota als peus.


26.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
Sí, sempre que pugui seguiré jugant.


27.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?
El bloc està molt bé! Fer això és una feinada i s'ha de tenir en compte.


28.- Què hi tens a la tauleta de nit?
No en tinc...


29.-Sexe abans de jugar?
Sexe sempre que sigui possible, tant abans com després!!