dimecres, 24 de febrer del 2010

Entrevista a... Miguel Ángel Sánchez Gracia

“Si seguim demostrant el nostre caràcter, ningú ens podrà parar”

Nom i cognoms: Miguel Ángel Sánchez Gracia
Edat: 22
Població: Roda de ter
Número camiseta: 21
Número preferit: 9
Color preferit: blau
De quin equip ets: barça
Música preferida: de tot
Plat per menjar: ous ferrats
Beure preferit: coca-cola
Una pel·lícula: “el señor de la guerra”
Una cançó: qualsevol, no en tinc cap d'especial
Un Hobby: fer qualsevol tipus d'esport.

1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?
De petit sempre he jugat a futbol sala, al F.S. Ademar i també al Insiscon Alella i de juvenil vaig jugar el meu últim any al F.C.Montgat, l’equip del poble.

2.-Coneixies La Cabra?
Fins l'any passat, no.

3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
M'havien aconsellat venir a jugar amb La Cabra i després em van presentar a en Dani, que em va ajudar a fer l'últim pas.

4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
A dia de avui jugu de mig dret i em sento molt còmode, també m'agradaria provar de lateral dret, realment m'agradaria jugar on mes ajudi a l'equip.

5.-Sempre has jugat en aquesta posició?
No, al principi vaig jugar de davanter.

6.-Què creus que necessita un davanter com tu?
El que jo no tinc (rematada i determinació) jeje.

7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?
Recordo l'únic gol que he fet (maco, per cert) jejeje.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
La Cabra és un gran club, diria que el millor en el que he estat, i de la seva història en conec poquet però espero conèixer tota la seva historia.

9.-Domines el tema botes de futbol... algun consell?
Quan son per estrenar, ficar-les en un recipient amb aigua tèbia uns 30 minuts i després posar-te-les perquè la bota s’adapti al teu peu (és una mica friki però funciona).

10.-Tinc entès que no ets de la comarca, oi? Explica’ns què et va portar a venir aquí.
L'amor... i que la dona mana.

11.-L’any passat ja entrenaves amb nosaltres, què et va fer decidir finalment fitxar per l’equip?
El gran ambient i la gent.

12.-Portes afició també als partits, què n’opinen ells de tot plegat?
No es creuen que tinguem tanta mala sort i pensen que si anem tots a una, demostrarem on és el nostre lloc; que és a dalt de la classificació.

13.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
Després de la dona, ho és tot.

14.-Com t’has sentit amb la resta de companys, la majoria nous?
Molt bé,cada dia aprenc alguna cosa nova de cada un i em això em fa millorar.

15.-Tens algun jugador com a referent?
Tots els jugadors que tinc de referent son els de futbol sala, entre ells Falcao.

16.-Què valores més en un equip de futbol?
La comunicació i les ganes de fer-ho bé.

17.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?
Que podríem estar en més bona posició perquè ens ho mereixem.

18.-Com pronostiques que anirà aquesta segona volta?
Demostrarem a la resta d’equips el què és La Cabra.

19.-Tema entrenadors, com els veus?
Molt integrats i em ganes de demostrar el que valem.

20.-Com t’estàs veient aquesta temporada?
Em veig progressiu, vaig començar molt malament i encara noto que tinc molt més futbol a les meves botes.

21.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?
A l'hora de jugar no.

22.-Digues un bon company de l’equip.
Tots són grans companys.

23.-Un camp per jugar?
Com a casa, enlloc.

24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?
Cap de greu, sempre coses sense importància.

25.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Una virtut, les ganes... i un defecte, que ho vull donar tot els 90 minuts i no puc acabar els partits.

26.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
Sí.

27.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?
El bloc és excel·lent , sóc un dels grans fans del bloc.

28.- Què hi tens a la tauleta de nit?
La foto de la dona.

29.-Sexe abans de jugar?
Sí, és un bon exercici per treure’t els nervis abans d'un partit.

Espai lliure de comentari:
Si seguim demostrant el nostre caràcter, ningú ens podrà parar.
Som un gran equip.
Visca la Cabra!!!!!