dimecres, 17 de febrer del 2010

Entrevista a... Marc Rovira

“La Cabra és la polla, mai havia valorat com faig ara el fet d'aconseguir un bon resultat i realment, el dia que és així, sembla que fa més sol i tot!”

Nom i cognoms: Marc Rovira Gómez
Edat: 21
Població: Vic
Número camiseta: 22
Número preferit: 2
Color preferit: Blau
De quin equip ets: De quin equip sóc?... que hi ha gent que és d'altres equips que no siguin el Barça?
Música preferida: Rock i totes les seves variants. Normalment m'agrada tota la música si està ben feta i ben portada. No suporto la música feta amb coses que no són instruments (tipus el xumba xumba de les discoteques etc..)
Plat per menjar: ... un bon entrepà de truita amb pernil dolç i formatge doblement carregat de pernil dolç i formatge(a poder ser d'El Punt de trobada )
Beure preferit: Un refresc de Cola, d'una marca molt coneguda, amb el logo de color vermell i unes lletres de color blanc.
Una pel·lícula: Braveheart
Una cançó: Money for nothing, dels Dire straits
Un Hobby: La música, tocar la guitarra, també m'agrada molt no fer res, sabent que no he de fer res!!

1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?
He jugat en varis equips, primer de tot al Vic, més tard quan es va refundar l'escola de futbol d'Osona allà, vaig passar un parell d'anys en un equip de les rodalies de Vic que porten la samarreta groc i vermella... i vaig tornar cap al Vic i finalment a La Cabra.

2.-Coneixies La Cabra?
Sabia que existia, però no era conscient del què era.

3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
Vaig entrar-hi gràcies a l'Eloi que em va comentar que si no venir a jugar a La Cabra era un imbècil i coincidint que estava de vacances futboleres, vaig pensar; doncs som-hi!.. i no, no coneixia a ningú.

4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Jugo de mig esquerre i de tant en tant em posen a davant. M'agrada jugar a davant, ja que al mig s'ha de córrer molt!

5.-Sempre has jugat en aquesta posició?
No! jeje sempre havia set un lateral d'aquests pesats.
(però no vull pas que m'hi tornin a posar eh?¿!)

6.-Què creus que necessita un mig-campista/davanter com tu?
Bàsicament visió de Joc, saber llegir el partit, tècnica individual i definició.

7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?
Òstia i tant! Ii no fa pas molt! El gol del 4-4 contra el St. Quirze. Va ser un esclat de tot, quan hi penso i recordo tot l'equip saltant i corrent com bojos se'm posa la pell de gallina... indescriptible.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
La Cabra és la polla, mai havia valorat com faig ara el fet d'aconseguir un bon resultat i realment, el dia que és així, sembla que fa més sol i tot! No, no coneixia la seva història però més o menys m'he anat posant al dia.

9.-Fas els gols de dos en dos... què en penses d’això?
Bé, la veritat es que mola, no? Però potser seria millor dosificar-los i així ajudar més l'equip.

10.-També ets un gran aficionat de la música, i de les guitarres en especial. Què ens en pots dir?
Jeje, si noi.. podríem dir que sóc un friki? M'agrada molt la música i m'agrada molt la guitarra com a instrument, en tinc varies i m'encanten cada una per alguna cosa diferent, i què dir-vos? Si teniu l'oportunitat de tocar mai cap instrument, no en dubteu!

11.-Dels més joves de l’equip, aquest fet t’afecta d’alguna manera?
Mmm no, no? Diria que no, vaja.

12.-Ets del sector “fiesteru” de l’equip, diria jo, alguna recomanació de local o concert?
Estar claríssim, un local el Centre Social Autogestionat LA Torratxa, i un concert.. qualsevol sempre que hi hagi gent que toqui bé, llàstima que Vic en això es una ciutat sosa i la música en directe no seria un fort. Per això ens hem de moure!

13.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
El futbol és una manera de desconnectar de tot, i per això sol ja és molt positiu!!! I com a aspecte negatiu doncs que sempre em faig mal i que hi ha gent del mandril, però bueno, es suporta i llestos. NO passa res! jejej

14.-Com t’has sentit amb la resta de companys, la majoria nous?
Osti molt bé! la veritat és que es respira bon ambient, i mola.

15.-Tens algun jugador com a referent?
La veritat és que no... mai he set fanàtic de ningú en particular.

16.-Què valores més en un equip de futbol?
La pinya que pugui fer l'equip ,és fonamental.

17.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?
Penso que no reflexa el que ens mereixem.

18.-Com pronostiques que anirà aquesta segona volta?
Pronostico que mirarem cap a dalt, deu vulgui, fills! que sigui el màxim a dalt!!!! jejeje

19.-Tema entrenadors, com els veus?
Bé, s'ho curren! Hi posen molta dedicació i esforç i mola veure-ho com a tal. Seria una merda si cada dia féssim un parell de voltes i partit com el pati del col·legi (que per cert, era la canya)... però ja que entrenes, fem-ho com ho estem fent; entrenant.

20.-Com t’estàs veient aquesta temporada?
Em veig una mica borrós! No acabo de desplegar... la maleïda cuixa no s'acaba de posar del tot bé i noto que no jugo al nivell que caldria, però paciència!

21.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?
Manies... sempre em tallo la goma de les canyenyeres (en català incorrecte, espinilleres.) i si fa dies que no faig servir les botes les poso directament sota l'aixeta, per tal d'evitar encetats! Dani! apunta-ho això!

22.-Digues un bon company de l’equip.
Un bon company... tots són bons companys però si me'n fas triar un... te'n trio 3 que són amb els que sovint sopem els dijous! Ja lu sabeu, fills meus! si voleu ser bons companys... quedeu-vos a sopar els dijous home!

23.-Un camp per jugar?
Pels bons records que en tinc el camp de l'escola de futbol d'Osona (al seminari de Vic) quan no s'havia fusionat amb Riuprimers i hòsties. Per dos motius, perquè era molt, molt petit i no et cansaves per córrer sinó per jugar amb la pilota! I també perquè em queda a un minut i mig de casa .

24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?
Sempre he patit problemes de pubis, que passen als abductors.

25.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Una virtut... crec que lleigeixo bé els partits. I un defecte... que no tinc gens de físic i als enfrontaments fort sempre sóc el que pilla.

26.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
La veritat és que no ho sé de moment fins a final de temporada, és que cansa tiu!

27.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?
El bloc és fantàstic, moltes felicitats als conductors del bloc. No, no, jo no canviaria res.. o potser sí, si pogués.. em sumaria algun punt al ranking!

28.- Què hi tens a la tauleta de nit?
Uff! Un llum.. una caixeta plena de pues per la guitarra.. un llibre de música.. dos llibres de música... i no ho sé la veritat, hi ha tanta merda acumulada que m'és difícil desglossar-la..

29.-Sexe abans de jugar?
Vaig tenir un entrenador, que ens deia sempre que no! que perds la força! així que si la cosa pot esperar millor que millor.


Espai lliure de comentari:

Voldria, recordar a en Tió, ara que puc, que l'escalfament serveix per escalfar no per rebentar! que La Cabra és un equip de futbol i que per córrer ja hi ha el club atlètic!

Res més.

Visca La Cabra.!




2 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja!! Tu si que ets la polla Marc!!
Haurem de començar a demanar al Bar del Gurb si ens poden fer entrepà de truita amb pernil dolç i formatge doble i doble eeeh!!
NO M'HA AGRADAT QUE DEIXIS A L'AIRE LA TEVA CONTIUITAT L'ANY QUE VE! QUE T'HAN OFERT MÉS CALÉS A ALGUN ALTRE LLOC? jeje.
Un dia d'aquests et farem fer la cursa "navette", (s'esciu aixi?)

David

Anònim ha dit...

apraciat marc i saps que t'ho dic amb el fons del cor!!!!!!!!!!

jo faig aquets escalfament per vosaltres per que sigueu unes màquines com jo!!!!

hahahahahaha!!!!!!!!!

us estimo cabrons!!!!

tió