divendres, 25 de febrer del 2011

L'ENTREVISTA


“Tenim equip de sobres per estar molt més amunt a la classificació.”

Nom i cognoms: Gil Vall

Edat: 21

Població: Gurb/Calldetenes

Número camiseta: 7

Número preferit: El 7 ja m’està bé

Color preferit: Negre

De quin equip ets: Dels Water Boys, però sempre amb el barça

Música preferida: La que tocada amb instruments soni bé

Plat per menjar: Un entrecot i, com més gros, millor!

Beure preferit: Cervesa

Una cançó: Em passaria hores per triar-ne una

Un Hobby: Escalar


1.Quants anys portes a La Cabra?

És la primera temporada.

2.Havies jugat a altres equips de futbol?

Sant Miquel, Riuprimer i Vic.

3.Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?

Em vaig deixar enganyar per en Sergi i no me’n penedeixo gents!

4. En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?

De davanter, tot i que algun cop he anat a parar el mig del camp o a la banda. En una posició que pugui tocar la pilota estic més que content

5. Sempre has jugat en aquesta posició?

Ufff...em sembla que he arribat a jugar de tot menys de porter. Però tant al Riuprimer com el Vic casi sempre jugava a la banda, esquerra si pot ser!

6. Què creus que necessita un davanter com tu?

Gol, gol i gol! Cosa que amb La Cabra encara no he fet...també és important ser ràpid, tenir un bon un contra un i moure’t a l’espai.

7. Recordes algun gol, moment o jugada (de les que has fet) en especial?

Estava retardant l’entrevista per veure si feia algun gol...

8. Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?

La Cabra m’ha fet viure sensacions que cap altre club m’havia donat. Finalment he trobat un equip on jugo per guanyar!!

Doncs la veritat és que mai hi havia posat gaire atenció amb La cabra, i mira que és un club del meu poble. És un club amb molta història on havia estat competint en bones categories, sobretot amb un nom propi. L'Enric, un personatge que va molt més enllà del bar i les peculiars línies del camp, un personatge conegut per tot Osona que sense ell La Cabra ni tant sols existiria.

9. Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

El futbol per mi és una manera de desconnectar totalment de tots els mals de caps. Una cosa negativa? Els partits disputats l’endemà d’una nit moguda.

10.Tens algun jugador com a referent?

En Pere Casacuberta, i que sàpiga jugar (o millor dit sabia jugar) i que em va fer gaudir molt, en Ronaldinho.

11.Què valores més en un equip de futbol?

Un bon ambient el vestidor.

12.Què penses de la situació actual del club?

Tenim equip de sobres per estar molt més amunt a la classificació.

13.Què en penses del nivell dels equips de tercera?

Aquesta lliga és molt competitiva amb equips que de ben segur es mereixerien estar en una altre lliga. Tot i això molts equips és un pim-pam-pum i perseguir la pilota.

14.Tema entrenadors, com el veus?

Doncs la veritat és que molt motivats amb el projecte i amb ganes de poder disparar La Cabra en les posicions més capdavanteres. Jo els i demano paciència i que no abaixin el cap que segur que els resultats arribaran.

15. Com encares aquesta temporada?

Amb moltes ganes de pilota, ja que feia 3 anys que no jugava!!!

16. Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?

Encara que sembli que el meu ritual sigui arribar tard, la veritat és que no en tinc cap!

17.Digues un bon company de l’equip

No m’agrada dir noms!!! Tots som companys de tots.

18.Un camp per jugar?

El de Cantonigròs! Només hi e jugat un cop, però hòstia tu, quin camp..

19.Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?

Res important, els dos turmells els tinc una mica masegats, però a part d’això res.

20.Digues una virtut i un defecte teu al camp.

Una virtut que puc tenir és la potencia que li dono a la pilota en el xut, tot i que per altre banda el defecte és que no sol anar gaire entre els tres pals.

21.Et veus involucrat en el món del futbolístic molts anys més?

Doncs la veritat és que molts més no, però això no es pot dir mai, ja que tampoc pensava tornar a jugar a futbol i oita tu!

22.Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?

El valoro de puta mare! Un mitjà de comunicació indispensable per La Cabra on agraeixo l’esforç i la dedicació d’en Dani i tots els que el fan possible. Us felicito fills!!!!!!!

23.Com compagines la feina amb els entrenaments?

Amb els entrenaments cap problema. On se’m fa més difícil és el cap de setmana quan hem de ser el camp una mica d’hora ja que és una mica just per mi si em toca treballar. Així ja ho sabeu, si arribo tard és per aquest motiu! Que les vaques sempre mengen!!

24.Què hi tens a la tableta de nit?

Vaia preguntar... a part de dos despertadors que emprenyen cada matí, una muntanya de trastos!

25. Sexe abans de jugar?

El futbol no és pas una prioritat!

Espai lliure de comentari:

Lo millor de La Cabra són les cerveses a 1 euro, perdoneu però algú ho avia de dir!!!