dijous, 2 de desembre del 2010

L'ENTREVISTA


“Crec que estem a una situació que no ens pertoca, perquè hem fet partits molt més bons com per estar a n'aquesta posició, però crec que això canviarà en el futur.”

Nom i cognoms: Sebastià Seguí Pons
Edat: 22 anys
Població: Ara mateix Vic, però soc de Campanet (Mallorca)
Número camiseta: 4
Número preferit: 4
Color preferit: vermell i blau, encara que no sigui del barça
De quin equip ets: Del Real Madrid
Música preferida: Pop-rock, rock català, una mica de tot
Plat per menjar: Paella de la meva mare...
Beure preferit: coca-cola, és com una droga per jo...
Una pel•lícula: nose dir-te una pelicula ara mateix... les d'acció m'agraden molt
Una cançó: Andadas de Melendi
Un Hobby: Snowboard, tennis, padel...

1.- El teu primer any a La Cabra, en quins altres equips has jugat?

He jugat al meu poble el C.E.Campanet i també vaig jugar el 2on any d'infantil a un equip de més categoria, el Poblense.

2.-Què estudies a la UVic? Com et va?

Estic estudiant la llicenciatura de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (CAFE) més conegut com INEF, ja estic al 4rt i darrer curs i per ara meva molt bé, he anat aprovant amb bones notes i estic molt content, al juny esper ser llicenciat!!!

3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?

Vaig entrar l'any passat quan vaig començar a entrenar, ja que hi jugaven altres mallorquins i ara conec a tots els mallorquins ja que van a la uni i també perquè els coneixia d'abans a alguns.


4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?

Normalment jugo de lateral esquerre, perquè casi sempre i jugava, però me consider un jugador molt polivalent que puc jugar a tota la línea defensiva i fins i tot al mig del camp, com vaig demostrar l'altre dia amb el meu primer golet amb La Cabra...

5.-Sempre has jugat en aquesta posició?

Casi sempre he jugat al lateral esquerre, si mes no, a la defensa.

6.-Què creus que necessita un bon jugador en aquesta posició?

Ha de ser ràpid, tenir una bona col·locació i sobretot saber el què ha de fer en cada moment.

7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?

D'aquest any puc recordar el gol que vaig fer l'altre dia a Ripoll, encara que es va perdre el partit, també recordo una jugada a Ribes de Fresser que no va acabar amb xut però crec que va estar força bé.

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?

Se que abans era un equip molt bo a la Comarca d'Osona, però no se exactament la seva història, per jo La Cabra és el lloc on he pogut tornar a disfrutar de jugar a futbol i on he pogut tornar a viure l'adrenalina de jugar competició i, perquè no dir-ho, m'ha donat l'oportunitat de debutar en una altre lliga com la catalana.

9.-Com valores els entrenaments?

Crec que es fa tot el que es pot, a vegades hem puc queixar però és la meva forma de ser, m'agraden les coses ben fetes i perfeccionades...soc molt crític i a vegades me surt quan no hauria de sortir.

10.-I el nivell d’aquesta lliga?

Pens que ja he viscut el que ens està passant fa molts anys quan era juvenil, teníem millor equip que els adversaris però així i tot no aconseguíem guanyar molts de partits...i això a vegades cansa i sap greu...

11.-Quines diferències vers el teu any anterior a un altre equip, i ara en aquest, hi veus?

Aquest any hem veig que he d'anar agafant minuts ja que feia 3 anys que no jugava, però també dir que jo mai havia jugat a un equip amateur i per tant i veig la diferència de jugar amb jugadors més experimentats.

12.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

Per jo el futbol es una manera de disfrutar l'esport amb equip i una manera de viure la competició molt diferent com seria per exemple el meu altre esport, el tennis.

13.-Ets més de Tomeu Penya o d’Antònia Font, o un altre?

Te diria que m'agraden els dos, aquest estiu he vist un parell de concerts de Tomeu Penya i hem fa riure molt, però les lletres d'Antònia Font m'agraden molt, son originals.

14.-Tens algun jugador com a referent?

En Sergio Ramos m'agrada molt com a jugador, i també m'agradava veure en Roberto Carlos com lluitava i corria amunt i avall, cal dir que per entrega i sacrifici el jugador que estim més es en Raúl González Blanco.

15.-Què valores més en un equip de futbol?

Que la gent s'esforçi al seu màxim, no perdre partits si ets millor que l'adversari i sobretot que si cada un fa la feina ben feta es disfruta molt més de jugar.

16.-Què penses de la situació actual del club, a la classificació?

Crec que estem a una situació que no ens pertoca, perquè hem fet partits molt més bons com per estar a n'aquesta posició, però crec que això canviarà en el futur.

17.-Com et veus amb els nous companys?

Bé, moltes bones persones i molt pròxims, un equip de persones i desprès de jugadors, molta bon ambient.

18.-I tema entrenadors, com els veus?

Bé, estic content perquè s'esforcen tot el què poden, i intenten fer tot el que saben o tot el que poden trobar, intentaré ajudar una mica més ja que m’ho han proposat.

19.-Com t’estàs veient aquesta temporada?

Veig que vaig augmentant el meu rendiment, vaig començar amb poca forma física i amb molta falta de minuts, ja que feia 3 anys que no jugava, de cada vegada hem veig molt millor i crec que seguiré progressant.

20.-Tens manies a l’hora de jugar? Segueixes algun ritual?

Mmm, sempre duc dues calçes (mitjons) per jugar, una devall l'espinillera i una damunt, es una mania que tens des de sempre...

21.-Digues un bon company de l’equip.

En Ramon em cau molt bé, es molt divertit i sempre te una rialla per dedicar-te, sempre està molt concentrat i entregat al partit.

22.-Un camp per jugar?

En el que entrenem, per exemple jejeje

23.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera?

He patit dues lesions de turmell, però la més dura va ser l'any abans de venir a Vic; hem vaig rompre el lligament extern del turmell esquerre i em varen haver d'operar, per sort he pogut tornar a disfrutar del futbol.

24.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.

Uffff, un defecte podria ser ara mateix entrar desconcentrat en un partit, una virtut, soc molt competitiu.

25.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?

Sí, me fa moltes ganes tornar al meu poble i defensar-lo a l'equip amateur ja que no ho he fet casi mai, només quan vaig pujar en algun partit quan era juvenil.

26.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?

M'agrada molt, bona feina.

27.- Què hi tens a la tauleta de nit?

Bufff, un pelutxe molt important per jo, un parell de rellotges sempre, i el mòbil quan me’n vaig a dormir.

28.-Sexe abans de jugar?

Si es pot, perfecte!!!!