dimecres, 28 d’abril del 2010

Entrevista a... Gil Vall


“Per a mi La Cabra és part de la meva vida, des de que tinc consciència, és un club que sempre ha estat lligat a mi. Si que conec la història i per mi és molt gran que encara estigui així de viva.”

Nom i cognoms: Gil Vall Saborit
Edat: 31 anys
Població: Sant Pere de Ribes (Garraf)
Número camiseta: 10
Número preferit: 13
Color preferit: Blau
De quin equip ets: Del Barça i de La Cabra
Música preferida: M'agrada la música catalana com l'Adrià Puntí, en Quimi Portet, La Troba kung-fu... també m'agrada el reggae i en Manu Chao.
Plat per menjar: Els cargols a la llauna i el marisc
Beure preferit: La birra i el bon vi
Una pel·lícula: Snatch, cerdos i diamantes
Una cançó: L'home que volia ser ocell
Un Hobby: Futbol

1.- Quants anys vas jugar a La Cabra, en quins altres equips has jugat?

No ho recordo ben bé; vaig entrar amb 16 anys i hi vaig estar fins als 27, el què passa que entremig vaig anar al Manlleu un any i també em vaig lesionar i vaig estar un temps parat. I de petit sempre havia jugat al Vic.


2.- Ets conscient de que ets part de la història viva del club?

Home conscient no, però penso que entre tots hem fet i esteu fent història de La Cabra.


3.-Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?

Vaig plegar del Vic de juvenil i vaig anar a La Cabra a veure si m’hi volien. Era l`any que havien pujat de categoria i em van dir que sí. Jo La Cabra la conec de petit, perquè el meu pare hi jugava i l'anava a veure. Tots els diumenges que podíem anàvem a La Cabra.


4.-En quina posició jugaves? En quina t’agradava jugar?

He jugat una mica de tot però principalment de davanter. M`agradava molt jugar de mitja punta.


5.-Sempre has jugat en aquesta posició?

Quasi sempre he jugat de davanter.


6.-Què creus que necessita un bon davanter com tu?

Això de bo és relatiu, però crec que has de ser ràpid i quan estàs davant del porter no posar-te nerviós.


7.-Recordes algun gol o jugada (de les que has fet) en especial?

Recordo el primer gol que vaig fer. Era un partit contra el Sant Hipòlit, vaig fer els dos gols i vam guanyar 2 a 1; el vaig fer amb el cap i no sé si n’he fet gaires més amb el cap.


8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?

Per mi La Cabra és part de la meva vida, des de que tinc consciència, és un club que sempre ha estat lligat a mi. Si que conec la història i per mi és molt gran que encara estigui així de viva.


9.-Tinc entès (i ho recordo bé, perquè vaig poder jugar amb tu uns anys) que ets un golejador nat. Què en penses tu?

No sé si un golejador nat però solia fer bastants gols.


10.- També vas jugar amb en Noguer, què ens pots dir d’ell com a jugador, ara que és entrenador?

Era un molt bon defensa i millor tenir-lo el teu equip que no de rival i també un gran company.


11.-Ja de ben petit, vas jugar a La Cabra... i et vas convertir en el davanter/golejador. Què ens pots explicar d’això? En una temporada, quants gols podies marcar... més o menys?

Vaig tenir la sort de jugar el 1er any a segona regional i hi havia un equipàs amb els germans Saborit, Charli, Terri, Padrós, Jordà, Pepe, Canals, Barniol, Mas... i m´ho van posar molt fàcil jugar amb ells. Podia fer entre 20 i 30 gols per temporada.


12.-Perquè vas deixar de jugar a La Cabra?

Perquè érem una pinya i una colla d`amics amb en Vilaró ,Teulats, Morera, Carles Roca, els Tió, Noguer, .. i alguns van plegar. Llavors vaig conèixer a la meva parella i vaig marxar a viure a fora i se’m feia difícil venir a jugar cada setmana.


13.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.

Per mi el futbol es art, només has de mirar el Barça. I negatius, a vegades la violència.


14.-Tens algun jugador com a referent?

M’havia agradat molt de petit en Van Basten i en Romario.


15.-Què valores més en un equip de futbol?

La pinya del vestidor si tothom va a una, la cosa anirà bé.


16.-Què penses de la situació actual del club a la classificació? Ens segueixes, encara?

S’ha fet molts canvis des que jo vaig plegar, però penso que és positiva la situació i de mica en mica aneu tirant endavant. Us segueixo però no tant com abans.


17.-Tema entrenadors... com era l’Enric d’entrenador?

Per mi l`Enric és el millor. Abans del partit t’explicava les seves batalletes i et feia sortir a jugar content, que això pocs entrenadors ho tenen i particularment confiava molt en mi i espero haver-lo respòs.


18.-I com a personatge? Què ens pots explicar de l’Enric?

L`Enric és tot un personatge i quasi tothom el coneix. Des de petit que el conec quan anàvem amb el meu pare a la Casanova del Grau a veure els partits del Barça, com que abans en feien un al mes per la tele... jajaja. I m’ho passava molt bé amb ell, per a mi és molt gran.


19.-Tenies manies a l’hora de jugar?

No


20.-Un camp bo per jugar-hi?

Cantoni, Rupit, Riuprimer, La Gleva... però el millor el de La Cabra!!!


21.-Vas patir alguna lesió important al llarg de la teva carrera?

Em vaig trencar els lligaments creuats del genoll i vaig anar fent, però mai més vaig ser el mateix.


22.-Alguna anècdota divertida de quan jugaves?

Me’n recordo d’en Selles, sempre a darrere la porteria del porter rival empipant-lo; un altre personatge.


23.-Com valores el bloc? Canviaries o afegiries alguna cosa?

Jo crec que us esteu currant molt tot això i es d`admirar, endavant!


24.-Encara hi jugues a futbol, d’alguna manera?

Sí, amb una taula de tant en tant que es diu futbolí jaja.


25.-Què hi tens a la tauleta de nit?

No tinc tauleta de nit


26.-Sexe abans de jugar?

Si et deixen perquè no!


2 comentaris:

Jordi Noguer ha dit...

Bona entrevista Gil (i Dani). Un dels 3 millors jugadors de la història del club. Amb això de 20 o 30 gols per temporada s´ha quedat curt, en solia fer més.
M´alegra saber que segueixes l´equip en la distancia. Gil Vall el gol en persona i un gran company.

Anònim ha dit...

grandissim jugador i era l'hòstia només li havies de passar la pilota i ell feia la resta, gran golejador,.

noguer els 3 millors deuen ser en gil, tu i jo, no?

hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

tió