dilluns, 26 de setembre del 2011

Crònica d’un partit que no es va jugar

Dissabte la Cabra va tenir un descans gràcies a que el Riudeperes va abandonar el vaixell de la quarta regional catalana i es va aprofitar per fer un entrenament. El que si que vaig poder veure va ser un partit d’un equip de futbol que també ho fa bastant bé. El resultat final va ser de 5 a 0. Destacar un jugador en concret, un tal Messi que córrer gairebé igual de ràpid que en David Puigdollers tot i que amb la pilota els peus no tenen res a veure, ja que un és esquerrà i l’altre dretà. També vaig poder observar una gran similitud entre un defensa anomenat Abidal i el nostre flamant fitxatge d’aquest any, l’Ajo. En definitiva, un cap de setmana per acabar d’agafar forces i encarar la lliga de la millor forma física possible, doncs ens espera el Roda el següent dissabte.
Destacar també, que una part de la plantilla va assistir a la gran Festa Major de barri, la de Calldetenes on segons em comenten van estar tota la nit fent un piscolabis on va destacar per damunt de tot la Fanta de Taronja i els cacauets salats.

Endavant les atxes!

1 comentari:

David ha dit...

jajaja que gran Eloi!!!

Bona l'única diferència entre en Messi i jo, que ell és esquerrà i jo dretà... jajajaaja!!!!!

Amunt Cabra, Amunt Barça!!!!