dijous, 4 de desembre del 2008

ENTREVISTA A RAÜL VILALTA


"La pinya que fem, les bromes, el bon "rotllo". Són coses que considero bàsiques, però que no tots els equips poden presumir de tenir"

Nom i cognoms: Raül Vilalta Norberto
Edat: 24
Població: Manlleu (capital d'Osona)
Número camiseta: 7
Número preferit: 7
Color preferit: negre
De quin equip ets: Barça a mort
Equips has jugat: Només a La Cabra!
Música preferida: De tot menys reggeaton, flamenc i manolades vàries.
Plat per menjar: Tot tipus de pasta.
Beure preferit: Cervesa
Una pel·lícula: “Bebiendo de la misma fuente” (+18)
Una cançó: Oasis - Wonderwall
Un Hobby: El futbol i les dones (aquest no me'l deixen practicar gaire)


1.- Quants anys portes a La Cabra?
Aquesta és la segona tem
porada.

2.- Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
Doncs vaig entrar la temporada passada perquè treballava amb en Toni i en Pau i em van dir que faltava gent i jo tenia moltes ganes de provar el futbol, ja que fins llavors només havia jugat a futbol sala.


3.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Jugo de mig dret. Aquesta posició no m'està malament, tot i que de lliure (ull tió) o de segon davanter no em faria res (tot i que les meves limitacions m'ho impedeixen)


4.-Sempre has jugat en aquesta posició?
Quasi bé sempre.


5.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història?
Doncs la veritat és que sempre n'havia sentit a parlar però no en coneixia gaire res. Per mi ha sigut la oportunitat de poder provar el futbol i créixer entre futbolistes d'èlit de Tercera Regional com poden ser l'Ares o el mateix Tió.


6.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
Per mi és una diversió, una manera d'estar en forma, conèixer gent i fer amics. D'aspectes positius, doncs els que he dit abans; de negatius les lesions i algun que altre Neardental que volta pels camps.


7.-Tens algun jugador com a referent?
Doncs no. Em fixo una mica amb tots i en el que puc aprendre de cada un.


8.-Què valores més d'aquest equip?
La pinya que fem, les bromes, el bon “rotllo”. Són coses que considero bàsiques, però que no tots els equips poden presumir de tenir.


9.-Què penses de la situació actual del club?
Per mi és una acumulació de mala sort. L'any passat no jugàvem pas millor que aquest i vàrem fer més punts a aquestes alçades. Per tan, estic convençut que arribaran més victòries, és qüestió de temps.


10.-Quin penses que és el problema dels mals resultats fins ara?
Com he dit, la mala sort. També hi ha moments de "pájaras" que a la Cabra es paguen cares; i com a últim la falta de gol, tot i que en els últims partits la cosa comença a millorar.


11.-Com valores la darrera victòria, la primera de la lliga?
Doncs estic molt content, ja tocava! Però ep! No tirem coets encara, hem de seguir treballant perquè no hi torni a haver 10 jornades de sequera. Aquest cap de setmana mateix s'ha de guanyar a Vinyoles i per més d'un gol, que des de que sóc a La Cabra no ho he vist mai això!


12.-Tens manies alhora de jugar? Segueixes algun ritual?
Haig de menjar 3 hores abans del partit, ni 2 ni 4, han de ser 3! Sinó tinc la panxa plena(2) o buida(4) i el meu rendiment es veu afectat de forma dràstica.


13.-Digues un bon company de l’equip.
Sempre tens més afinitats amb uns que amb altres, però en general estic content amb tots els companys, son tots molt guapos!.


14.-Un camp per jugar?
Al Santiago Bernabeu. Guanyar 0-5 i que aquell “madrilenyu” del bigoti m'aplaudexi al fer-los el hat trick.


15.-Tinc entès que ets un dels "fiesteros" de l'equip, és cert? Com ho portes?
Ho porto molt bé la veritat. Tampoc sóc dels més "fiesteros", però faig el que puc.


16.-Tinc entès que estudies i treballes, com ho compagines tot juntament amb el futbol (i la festa)? ´
De moment no tinc cap problema per compaginar-ho, els dimarts i dijous plego una mica abans de classe i així puc arribar a temps a l'entreno. El problema està amb la festa; últimament sacrifico molts divendres pel futbol; però tot sigui per La Cabra.


17.-Explica'm alguna anècdota o algun bon record d'algun partit amb La Cabra.
Per mi el gol que vaig marcar al Seva al minut 93 al nostra camp la temporada passada. La satisfacció de la victòria de La Cabra més la venjança pel 12-0 que ens varen fer a la primera volta no té preu.


18.-Com a jugador, segons tu, què tens de bo i què de dolent?
De bo l'altura, de dolent que no la ser utilitzar!


19.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
De moment sí, tinc ganes d'aprendre, que em falta molt.


20.-Com valores el blog? Canviaries o afegiries alguna cosa?
És una idea genial. Jo me'l miro sovint i està molt bé. Estaria bé que es penjessin més fotos, no només dels partits, sinó també dels sopars i de tot el k estigui relacionat amb La Cabra.


21.- Què hi tens a la tauleta de nit?
Monedes, un mocador, una ampolla d'aigua, Utabon (per destapar el nas), el carregador del mòbil i molta pols.


22.-Sexe abans de jugar?
Jo és que sóc més de fer l'amor... però si, sens dubte.


Espai lliure de comentari:
Vinga nois que aquest cap de setmana arriba la segona victòria!!! Visca La Cabra cony!

DTD


1 comentari:

Pau Sardiné ha dit...

Gran entrevista d'un gran jugador!!! Vinga gent avui li toca al Vinyoles!