divendres, 7 de novembre del 2008

L'ENTREVISTA A TONI CAMACHO

"La Cabra és el club que m'ha donat la oportunitat de tornar a jugar a futbol"


Nom i cognoms: Toni Camacho Montero
Edat: 31
Població: Manlleu
Número camiseta: 2
Número preferit: 2
Color preferit: Blau
De quin equip ets: Real Madrid
Equips has jugat: Manlleu, Erm, Vic, Roda, La Gleva, La Cabra
Música preferida: De tot, cap en concret
Plat per menjar: Un bon entrecot
Beure preferit: Aigua
Una pel·lícula: El fuego de la venganza
Una cançó: The Eagles - Hotel California, per exemple
Un Hobby: El Futbol
1.- Quants anys portes a La Cabra?
4 anys

2.- Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú?
Vaig presentar-me a principi de temporada, vaig venir amb en Carlos Gómez

3.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar?
Lateral dret, ja m’està be

4.-Com es porta això de ser un dels més grans de l’equip? I de físic com vas?
El temps passa molt de presa, quan era juvenil i veia els veterans ho veia molt llunyà però ara que ja ho sóc intento disfrutar el màxim els anys que em queden com a jugador. Físicament estic millor cada any encara espero millorar una mica mes.

5.-Què és per a tu La Cabra?
La Cabra es un club que m'ha donat la oportunitat de tornar a jugar a futbol i per això estic molt agraït, aquí serà on penjaré les botes.

6.-Què ha d’aportar un lateral a l’equip?
Un lateral a més de tallar joc, crec que ha de ser un jugador atacant, pot fer molt de mal en jugades puntuals.

7.-Sempre has jugat en aquesta posició?
Si des de benjamí i fins ara he jugat lateral dret.

8.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius.
Per mi el futbol es un esport d'equip i si un jugador no sap jugar en equip no es un bon jugador, també puc dir que a mi personalment m'ha generat moltes alegries i he fet moltes amistats. El futbol no te aspectes negatius si no els que generen aspectes negatius son els que el practiquen i els aficionats.

9.-Ja t’interessava el futbol de petit?
Des de molt petit ja jugava a futbol sala amb La Salle i de seguida ja vaig començar amb el futbol 11, es un esport que des de sempre m'ha agradat practicar, no puc dir el mateix de veure els partits per la tele, abans no m'agradava gaire.

10.-Tens algun jugador com a referent?
En Camacho jeje

11.-Què valores més en un equip de futbol?
Quan la gent s’esforça i esta concentrada, després es fan les coses bé i disfrutes i tens confiança en l'equip i en tu mateix, és molt important.

12.-Què penses de la situació actual del club?
Es un club petit però amb molts anys d’història, actualment no passa per una bona època esportiva ni econòmica però entre tots ens anem ensortint.

13.-Quin penses que és el problema dels mals resultats fins ara?
Penso que tenim un equip per fer molt bons partits i penso que tenim bons jugadors per jugar en aquesta categoria però necessitem mes seguretat en algunes posicions del camp que dongui mes confiança a tot l'equip.

14.-Tens manies alhora de jugar? Segueixes algun ritual?
No tinc gaires manies, sempre intento no jugar amb la panxa plena i estar descansat abans dels partits, i de rituals res de res, nomès concentració però reconec que quan el partit es posa difícil es perd i nomes penses en remuntar.

15.-Digues un bon company de l’equip.
En Tio, Danis, David,Toni,Pau... La majoria

16.-Un camp per jugar?
Qualsevol de gespa artificial

17.-Has patit lesions importants en la teva carrera?
Una lesió quan tenia 17 anys

18.-Digues una virtut i un defecte teu al camp.
Animo als companys, i el meu defecte es quan algú critica alguna acció meva que la discuteixo dintre el camp.

19.-Has guanyat mai algun títol important com a jugador?
Una lliga de juvenil amb el Vic a 1era divisió, però també cal dir que aquella època vaig estar lesionat. També he guanyat algun torneig de futbol sala

20.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més?
Quan la joventut que puja hem tregui el lloc i nomes jugui a estona després serà el moment de penjar les botes.

21.-Jugues a futbol sala també, en quin equip?
Si, amb LokalParty, un equip format entre col·legues i juguem a 2ona comarcal.

22.-Com valores el blog? Cambiaries o afegiries alguna cosa?
El blog es una iniciativa molt maca i la veritat es que esta molt ben pensat i si algun dia tinc alguna idea per millorar-lo, tranquils que ho diré.

23.-Sexe abans de jugar?
Depèn de la condició física.

Espai lliure de comentari:
Nomes agrair a la gent que treballa pel blog de la Cabra, crec que es una gran iniciativa d’aquest any i que es prolongui a altres. També volia animar a la gent i dir que els resultats positius no crec que tardin gaire a arribar.



D&D

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona entrevista Camacho!! Jejeje. Ja sabeu, demà toca donar-ho tot companys!! A guanyar!!!

P.D: David, vols dir que cal que torni? T'en surts de puta mare jejeje

Dani

Unknown ha dit...

Ja es trobava a faltar això de l'entrevista del blog de la cabra!jeje

Contra qui jugueu demà? Ens falta la prèviaaaaa!! ji ji

Vinga nois, que us vagi bé el partit demà! Sort. ;)

PD: Li dono la raó amb en Dani, David te n'en surts de puta mare. jeje