dijous, 5 de març del 2009

ENTREVISTA A IVAN LOPEZ

Nom i cognoms: Ivan Lopez Romeu
Edat: 29 anys
Població: Badalona
Número camiseta: 9
Número preferit: 9
Color preferit: Negre
De quin equip ets: Real Madrid
Equips has jugat: Tona, Aiguafreda, Tardell i La Cabra
Música preferida: De tot una mica
Plat per menjar: Un bon xuletón molt poc fet
Beure preferit: Cava
Un Hobby: La bici i el futbol clar

1.- Quants anys portes a La Cabra? > 4>

2.-Havies jugat a altres equips de futbol? > Si> > >

3.- Com vas entrar a l’equip? Coneixies algú? > Jo entrenava amb els veterans del Vic que hi juga el meu pare i com ell coneix a l'Enric em va dir que hi faltava gent, així que un dia em vaig presentar al camp i fins ara.>

4.-En quina posició jugues? En quina t’agradaria jugar? > Jugo a davant i la veritat es que estic be en aquesta posició.>

5.-Sempre has jugat en aquesta posició? > No. Quan vaig començar a jugar ho feia de porter peró quan es va acabar el futbol base em vaig cansar de la porteria.>

6.-Què creus que necessita un davanter de la Cabra com tu?> Doncs necessita ser molt murri i veure be el joc per ser on toca a cada moment. També molt fisic per poder encarar a la defensa dels altres equips que acostumen a ser molt dures.>

7.-Aquest any a causa de la distància no entrenes ni jugues gaire, que en penses d'això?> Em fa estar molt trist no poder pujar a entrenar i jugar tot el que m'agradaria. Tot i que entreno dos dies aquí a Montgat, el no entrenar amb l'equip em posa difícil poder jugar el cap de setmana. De totes maneres si el mister em truques per pujar algun partit ho faria.>

8.-Què és per a tu La Cabra? Coneixies la seva història? > La Cabra es un equip mític per la comarca i la seva història, quan ets un cabrenc, la fas teva ràpidament. Quan vaig entrar a l'equip em vaig adonar el primer dia que era un grup de gent que sentien els colors d'aquell club (bueno qua vaig entrar no tots) i jo també els sento així que per mi La Cabra es mes que un club! (No pensava mai que jo diria aquesta frase!!).>

9.- I l'Enric què representa per tu? > L'Enric per mi és un home extraordinari i que viu La Cabra mes que ningú! Nomes cal escoltar les històries que explica i com ho fa, amb un sentiment que a poca gent li notes quan parla de futbol i de La Cabra.>

10.-Rrecordes algun moment en especial jugant amb la Cabra?> El meu primer gol. Va ser al camp de Tona on jo he viscut sempre.>

11.-Creus que el futbol et serveix per esbargir-te del dia a dia del món laboral o nomès jugues perquè t'agrada? >El futbol em serveix per desconnectar molt de la feina i mes ara que estem en un moment que la feina esta com esta. I evidentment perquè m'agrada. >

12.-Què és per a tu el futbol? Aspectes positius i negatius. > És una manera de estar durant tres hores sense pensar en res mes que no sigui guanyar el partit i la oportunitat de ser una part mes de un equip. Lo negatiu son les diferencies de compatibilitat amb la dona.>

13.-Ja t’interessava el futbol de petit? > Sempre he estat interessat en el futbol!>

14.- Què creus que necessita un equip per guanyar?> Crec que el mes important es que tot l'equip estigui unit i juguin com una sola persona.>

15.-Tens algun jugador com a referent? >El capi. Surt a donar el 300% del que pot i sempre intenta animar als companys.>

16.-Què valores més en un equip de futbol?> La unitat i el respecte entre ells.>

17.-Què penses de la situació actual del club? > La situació no és ni de tros la que ens mereixem. >
18.-Quin penses que és el problema dels mals resultats fins ara? > El problema no se quin és però el que si se és que tenim que seguir lluitant per col·locar a l'equip on es mereix, que és lluitant amb els equips de dalt!>

19.-T'agrada que la Cabra sigui un "club de casa" més familiar, o creus que s'hauria d'anar més en la línia de la resta de clubs? > M'agrada el club tal cual, crec que així tots ens sentim més aprop.>

20.- Tinc entès que jugues a futbol des de petit, què creus que necessita un equip per guanyar?> Doncs el que he dit abans, que tot l'equip sigui un bloc impenetrant i sobretot molt companyerisme.>

21.-Tens manies alhora de jugar? Segueixes algun ritual? > La meva mania son els peus, tinc que tenir el peu ben apretat. Si trobo que em balla una mica no estic gens còmode.>

22.-Digues un bon company de l’equip. > No podria dir un, tots els companys de La Cabra son bons.>

23.-Un camp per jugar? > El de casa!! Es genial jugar amb herba peró el camp de casa te algo especial que a mi m'encanta.>

24.-Quines lesions importants has patit al llarg de la teva carrera? > De moment no he tingut lesions jugant a futbol, espero que segueixi axí.>

25.-Creus que val la pena el perill que suposa patir una lesió important nomès pel fet de jugar a futbol? > Jo crec que si et fas mal jugant a algo que t'agrada val la pena, sinó no fariem un munt de cosses.> >

26.-Digues una virtut i un defecte teu al camp. Una virtut es que crec intento donar tot el que tinc, no em guardo mai res. Un defecte, molts!!

27.-Et veus involucrat en el món futbolístic molts anys més? Desitjo que així sugui!

28.-Com valores el blog? Cambiaries o afegiries alguna cosa? El blog es genial, lo únic es que va sempre com el tren de rodalies, amb retard.

29.- Què hi tens a la tauleta de nit? El carregador del mòbil i l'ampolla d'aigua.>

30.-Sexe abans de jugar? Sexe sempre que et deixin.

Espai lliure de comentari:
Ara estic molt lluny per poder entrenar amb l'equip tot el que m'agradaria peró no hi ha una setmana que no m'informi del resultat, sigui per el blog (que es difícil) o per altres llocs i segueixo sentin el colors d'aquesta samarreta que em de situar el mes amunt possible el mes abiat possible. VISCA LA CABRA i records per a tothom.

DPD

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona entrevista, Ivan! Aquí els companys d'equip també et trobem a faltar i lamentem que no puguis venir a entrenar ni a jugar sempre. Molta sort per aquí Badalona!

Dani

Anònim ha dit...

Sort per Badalona, Ivan, i a veure si passes algún dia.

A veure si aquest cap de setmana guanyem, que des de mèxic és molt difícil cridar per donar ànims. Sort i ens veiem aviat.

Abel